801 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Inspiration til klikkertræning... Inspiration til klikkertræning...

Ja, jeg vil meget gerne høre om der er nogle der kan komme med noget inspiration til klikkertræning..?
Nogle sjove øvelser, nogle brugbare øvelser (til lydighed, rally O, brugshundearbejde og lign), mm...
Ja, alle ideer og sjove påfund er velkomne.. smiley

Selv har jeg planer om at skulle prøve target stick og generelt bare targets. Og så skal mine hunde da helt sikkert lære at slukke og tænde lyset (Lillens ide, som også blev "bekræftet" efter jeg tilmeldte mig canis' 7 dages emailkursus)...

Når man først er kommet i gang med klikkertræningen får man godt nok blod på tanden. Men det ville nu stadig være super med noget inspiration.. smiley

/Dina

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.000 kr.
  • Hænge montanareoler op 2.000 kr.
  • Samle PAX skab 850 kr.
  • Repair of dishwasher 1.000 kr.
  • Samle møbler hænge ting op 1.660 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Inspiration til klikkertræning...
  • #4   23. sep 2008 I'm ACE og Carina H: Ja, jeg ved godt at mulighederne er uendelige.. men det er lige det der med at komme i tanke om nogle gode øvelser... smiley
    Skal sådan set lave 2 øvelser med noget min hund ikke kan i forvejen, og så kunne det være at Iige havde nogle sjove øvelser, som ikke tager for lang tid at indlære.. smiley Target stick vil være en af dem, men så er det jo ikke sikkert at hunden når at blive så stærk i det, at jeg vil kunne lære den at kravle med target stick som øvelse nr. 2. Ved ikke om I forstår? smiley

• #5   23. sep 2008 lige nu har vi gang i hænderne op og bukke... to fjollede øvelser, men det var hende selv der fandt på dem, så jeg fralægger mig ansvaret hahaha

Kommentér på:
Inspiration til klikkertræning...

Annonce