366 visninger
|
Oprettet:
Gør i 1 time, mens vi er på job! {{forumTopicSubject}}
Ja, jeg kan sgu ikke helt greje den. Hvad skal vi lige gøre, når Balder gør den første time efter vi er taget på job? (vores nabo er Lars bror) og han erfarer Balder gør fra 7.15 til 8.15 hver morgen.
Vi ved ikke rigtig hvad vi kan gøre. Vi hører ham aldrig gø ellers! Jeg har hørt via mobiloptagning, hvordan han lyder. og hvis jeg ikke vidste det var ham, så havde jeg benægtet det. Men det er jo altså et problem og en smule pinligt, hvis vi vækker alle naboerne, der måske ikke er på job som os.
aug 2007
Følger: 32 Følgere: 41 Hunde: 3 Emner: 56 Svar: 1.311
apr 2008
Følger: 1 Hunde: 2 Emner: 10 Svar: 29
aug 2008
Følger: 24 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 329 Svar: 3.971
Har i noget i kan optage med? så ku i optage hvad han laver så i ku se hvorfor måske at han reagere sådan..
Hvad laver i når i står op?
Her er morgen ritualer: godmorgen tulle ud at tisse, så kommer hun ud og bagefter går jeg på wc ordner mig, får søn op og klar og vi spiser så morgenmad og det gør tulle os, så kommer hun ud at tisse igen og kevin leger lidt med hende mensj eg smøre madpakke og så bagefter får hun noget gnav pind og hun ved vi går , hun får gang og køkken at kunne være i og hun lægger sig sikkert til at sove for hun laver ik ballade og hun sover når jeg er hjemme igen efter at ha aflevere kevin i børnehaven..
jeg kan også nogle dage inden jeg tager på arbedje træne lydighed, øvelser osv i en tyve min og så hun lidt mere træt jo:)
bare et par ideer:)
apr 2008
Følger: 1 Hunde: 2 Emner: 10 Svar: 29
Men vi vil prøve at aktivere ham lidt mere inden vi går. Han har jo en kæmpe have han kan rende rundt i. Og det er først her de sidste uger han er begyndt på det.
I morgen vil jeg som sagt lade som jeg skal på job og observere hvad han laver.
aug 2008
Følger: 24 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 329 Svar: 3.971
forresten er radioen os tændt her hele tiden fra vi står op:)
Gør i 1 time, mens vi er på job!