{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
741 visninger | Oprettet:

er dette her ikke bare synd ? {{forumTopicSubject}}

her i dag var jeg lidt omkring på nettet og faldt over en video med en labredorhvalp på max 1år gammel..som nogle småpiger på 10-12år fik til at springe over et spring der var beregnet til heste som var 140cm højt !

den arme hund tænkte jeg .

og det siges at den bare får lov at hoppe over dette spring engang i mellem ...og man kan se at den er en hvalp ...skriv for link i privat til filmen da man ikke må linke åbenlyst

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlkoder på opvaskemaskine Bosch Serie 8 1.000 kr.
  • Radiator termostat sidder løst 500 kr.
  • Opvaskemaskine installation og reparation af vand rør 1.950 kr.
  • Udskiftet vandhane til opvaskemaskine 1.100 kr.
  • Montere en 15 m lang lyskæde i 10m højt valnøddetræ lyskæde og plastcstrips haves 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  er dette her ikke bare synd ?
  • #1   27. okt 2008 Malene, hvis du ser i videoerne her på stedet, så vrimler det med den slags film. Og jeg mener vrimler - det er dagligt, der bliver lagt groteske springfilm på HG...

• #2   27. okt 2008 Uanset alder er det ikke sundt for hunde at springe så højt, det kan give nogle grimme skader. Hvis man springer med sin hund skal den både varmes op og strækkes ud.

• #5   27. okt 2008 Tilføjer da så lige -der er faktisk en hund herinde der er død af den slags springning. Mener (men hæng mig ikke op på det) at det var en DSG eller noget i den retning -mindre hund i hvert fald.
    Den kunne ikke komme helt over, og bommen faldt ned ovenpå den... Og så var det slut for den lille hund.

Det er ALDRIG sundt at springe så højt med sin hund.

Men hvis man pinedød VIL springe, så er det mindste man kan gøre at bygge sikre pring der let kan rives ned, springe på et ordentligt underlag og varme hunden ordentligt op inden man går igang (og self sørge for at hunden er udvokset)

Kommentér på:
er dette her ikke bare synd ?

Annonce