516 visninger
|
Oprettet:
Sallie gør helt vild {{forumTopicSubject}}
nogen der har nogle forslag i forhold til en hund der gør' het overdrevent.... som i kan se i hendes profil har jeg haft hende siden i tirsdags og hun er indtil videre faldt rigtig godt til hos mig, og det er dejligt.
Det eneste jeg er frustreret over er at hun gør enormt meget og af ingenting, både nat og dag... tror i det stopper når hun er faldt bedre til eller har nogen oplevet noget ligende.......
evt nogle forslag til at minimere det lidt..hvad er mest rigtig at gøre når hun gør, jeg plejer at sige nej til hende men syntes ikke det afhjælper problemet......
mar 2005
Følger: 11 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 11 Svar: 90
Vores ludvig gør det samme. Han gør meget mere end marley som vi har haft fra lille- Ludvig har vi kun haft i små 3 uger. Tror det skyldes usikkerhed, hun er nok bare ekstra obs på alting da hun jo lige skal falde til og være vandt til alle de nye lyde. Regner i hvert fald stærkt med at ludvig slapper lidt mere af med tiden. Men vi siger også nej, og roser ham når han er stille. Og så prøver vi at aflede hans opmærksomhed med et ben, eller nogle tricks. Så glemmer han lidt at der var noget farligt at gø af:)
Men ja du har ret, det er møgtræls når de bare gør og gør!
Held og lykke med hende:)
aug 2005
Følger: 27 Følgere: 23 Hunde: 3 Emner: 15 Svar: 39
jun 2005
Følger: 20 Følgere: 17 Hunde: 3 Emner: 13 Svar: 66
hun er utryg- da vi flytte på gård blev vores dansk svensk gårdhund også såen, det holdt op vi gjorde ikke rigtig noget andet end fik hende på andre tanker istedet for at skælde ud - du kan ikke skælde en hund ud for at være bange.
hvis du heller ike kan gå i andre rum uden hun piver så er det tydelig teng på hun er utryg - en hund falder ikke til på så kort tid desværre, det er sanrt 4mdr siden vi fik vores GD og hun er stadig ikke 100%tryg men tæt på hun havde haft et hjem før os udover opdrætter.
du skal træne hende i det er ok at gå på wc uden hende - træn få sek af gange hun må ik nå at pive nogen gange skal man starte helt ned med bare at lukke døren og åben med det samme igen - du må ik gøre i større nummer ud af det når du åbner igen bare kom ind og sæt dig og evt lige et enkelt nus bag øret hvis hun har brug for det - på den måde øger du tiden og til sidst kan hun være alene
der har næsten llige være et progam i tv med det - på tv2 søg evt på deres hjemme side
mvh anita
Sallie gør helt vild