{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
545 visninger | Oprettet:

Juleafslutning på redningshundeholdet. {{forumTopicSubject}}

I dag havde vi juleafslutning på redningshundeholdet. Jeg havde arrangeret en lille konkurrence og en Julegave jagt.
Alle havde fået at vide at de skulle komme med en gave til mennesker til max 20 kr og en gave til hund for max 20 kr.

I konkurrencen sloges vi om en lille pokal med påskriften "årets nissehund, Svendborg redningshunde" Det er en vandre pokal. Den gives til den der klare den samlede konkurrence bedst og gives videre året efter.

Første diciplin var rally lydighed på tid.
Den med bedste tid fik max points ud af 6 mulige.

Herefter var det bowling. 6 sodavandsdåser var der skrevet tal på også skulle hundene vælte dem. Tallene svarede til det antal point der var at hente. De havde 30 sek til det. (det er sværre end det lyder) Dåserne stod ca. 1 m. fra hinanden.

Sidste diciplin var den berømte "stoleleg". alle går rundt og når "dommeren" siger "NU" skal hundene sætte sig ned. Den der sætter sig sidst ryger ud. Den første der røg ud fik 1 point, den næste 2 osv.

Samlet vinder med flest point blev 2 labradors der måtte kæmpe om pokalen i en revancematch i "stolelegen". Her vant Cæsar og Thomas. De fik så pokalen med hjem ind til næste år.

Julegavejagten er en rondering med 3 figuranter i et ruinanlæg hvor hundene så også skal finde 2 gaver. En til mennesker og en til hunden. Alle par får en menneske gave og en hundegave.
Og alle var bare så super seje!

Det er en dejlig ting at undervise så dygtige hundeførere!

Synes lige jeg ville give jer mit forslag på en god juleafslutning.
Alt i alt en god - men våd - aften:-)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Juleafslutning på redningshundeholdet.
Kommentér på:
Juleafslutning på redningshundeholdet.

Annonce