{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
467 visninger | Oprettet:

hjælp {{forumTopicSubject}}

Kæresten og jeg har nu haft vores hvalp siden han var 9 uger. og han er nu 6 mdr.
Han er ene han ud af et kuld på 7 og har fået lov til alt af tæve-mor.
Så han er en rigtig alfa han.

Nu er mit problem bare at han meget ofte gør af mig, bider mig, knurre og viser tænder.
Jeg har forsøgt snart alt men vil gerne høre hvilke råd I kan give.
Vi har overvejet at tage til hundeterapeut.
Vi aktiverer ham med maden (får kun en håndfuld i skål resten som aktivering), vi går til lydighed og svømmer med ham.
Pt står den dog lidt stille med lydighed da han skal holdes i ro i 6 uger pga operation af ledmus i albuerne.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af Philips Hue Simirue panel på soveværelse (lampe) 590 kr.
  • Nedrivning 1.000 kr.
  • rengøring 100m2 900 kr.
  • Min ene stikkontakt virker ikke 600 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Tilslutning af opvaskemaskine 510 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp
  • #1   2. feb 2009 Jeg tror det er bedst, hvis I får fat i en adfærdsbehandler. Det er meget svært at sidde bag en skærm og rådgive på en hund man ikke har set i
    " aktion ". Det lader jo til at I aktiverer ham så rigeligt, så det er måske ikke der skoen trykker.
    Håber at I vil gå ud og få noget proff. hjælp

• #2   2. feb 2009 Det vil vi. Vi har før brugt Lillen med stor succes så det vil vi også gøre med ham her. det var mere hvis nogle havde gode foreslag indtil vi kunne komme til hende

• #4   2. feb 2009 Han mener sikkert selv, det er ham der bestemmer over jer.
    Enten skal i tage kampen op med ham, der godt kan være voldsom og ubehagelig. Jeg vil ligesom Lea råde til at i ringer til en hundeadfærdsbehandler.

• #5   2. feb 2009 Synes ikke han reagerer lige som da han var blevet opereret og hvor det var helt sikkert at han har ondt.
    Men ja vi søger helt sikkert prof hjælp.

• #6   2. feb 2009 Har aldrig mødt en hund, der troede den bestemte over et menneske- men jeg har mødt mange misforståede hunde.

• #7   2. feb 2009 hihi han er bare ALFA!! ifølge ham selv... vi forsøger så meget at tage det fra ham. Men uden at ødelægge ham

• #8   5. feb 2009 Jeg oplevede i går, at en dame som luftede sin hund samme sted som jeg, hun var lidt nervøs for at lade sin hun være løs, fordi hun var bange for at den var for agresiv, men det viste sig, at den kun var agresiv, hvis andre kom nærmere end 3 m fra damen, hvis vi holdt os úden for de 3 m, var der intet med hunden, det havde damen ikke selv læst på sin hunds reaktioner, så jeg tror på, at mange hunde lider under misforståelser,, altså, må vi mennesker lære hundens sprog, det er meget nødvendigt, for at kunne lære dem det vi gerne vil have dem til.

Kommentér på:
hjælp

Annonce