{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
615 visninger | Oprettet:

hjælp til at samle op {{forumTopicSubject}}

Jeg har en dejlig hund, som jeg har lært nogle tricks, som er rar i vores dagligdag at han kan, han har lært at hjælpe min mand med at få strømper og bukser af, han kna hjælpe med at binde snørebåndop, han samler gerne bilnøgler op, han er i det heletaget meget villig til at lære, men jeg kan altså ikke få ham til at samle in pung op fra gulvet, han vil ikke ha den i sin mund, hvad gør jeg for at lokke ham, nu sidder jeg virkelig fast


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til at samle op
  • #1   10. feb 2009 Du kan starte med at tage pungen i hånden, og belønne når hunden bare sætter næsen på.
    Når den gør det hver gang, sætter du kravet op, til at han skal åbne munden omkring pungen, og belønner for det.
    Når osse dette virker, kan du begynde at forlange at han holder den. Og næste skridt er så at han samler den op.

    Altså lære ham det helt fra bunden, som om han slet ikke kendte øvelsen med at samle noget op.


  • #2   10. feb 2009 Ok, tak skal du have, jeg er ved at se om det kan lykkes mig at afrette vores egen hjælper hund, min mand er gangbesværet, og har stor glæde af de ting, som hundenhar lært

  • #3   10. feb 2009 Jeg synes det lyder alletiders -og det lader da til han klarer sig super som hjælper:o)



  • #4   10. feb 2009 Det gør han helt sikkert også, han har bare lige en periode en gang imellem, hvor han er allerbedst til at skjule sine evner, *G* men det har vel alle hunde på 2 år

Kommentér på:
hjælp til at samle op

Annonce