4.307 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Sannes Hundecenter, Hedensted Sannes Hundecenter, Hedensted

Er der nogen der træner hos Sannes Hundecenter i Hedensted? Eller skal til at træne der?

Vi starter hvalpeagility d. 25 marts, det kunne være rart at "kende nogen" på forhånd smiley Jeg kører fra Horsens, hvis der er andre der skal samme vej kunne vi evt. køre sammen?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sannes Hundecenter, Hedensted
  • #1   28. feb 2009 Jep... det gør jeg :o) .... Jeg har kendt Sanne og Thomas en del år efterhånden....... Du vil blive rigtig glad for dit valg af træningssted, Sanne går op i, og er dygtig til at undervise.

• #2   28. feb 2009 Er der en hjemmeside til Sanne og Thomas ........

• #3   28. feb 2009 Ja Sanne har en hjemmeside. Bare søg på Sannes hundecenter.

• #4   28. feb 2009 den hedder bare www.sanneshundecenter.dk

• #5   28. feb 2009 gitte> jeg kan jo se at du dyrker agility med dine hunde... har du trænet agility hos Sanne eller andetsteds? jeg træner selv i øjeblikket lydighed hos DCH i Horsens samt klikkertræning hos en privat træner i Hasselager...

Når vi starter hos sanne er dch lydighed slut, så derefter kører vi kun hvalpe-agility samt klikkertræning .... men til efteråret, når hun er gammel nok (bliver 1 år i juni), regnede jeg med at vende tilbage til DCH for at træne agility der...

Men hvis jeg bliver rigtig glad ved Sanne kan det da være man bare skulle fortsætte med agility hos hende...

Jeg elsker private trænere grundet størrelsen på holdene, det giver både mig og hunden så meget mere, når der er god tid og plads til den enkelte....

• #7   28. feb 2009 neeej skal i også træne dernede? jeg troede i skulle starte rally-o? er det blevet droppet igen, eller er det her udover?

• #9   1. mar 2009 det ville da være super hvis vi skulle træne samme sted smiley hvilket hold har I fået plads på?

• #11   1. mar 2009 Anna.... Jeg har kun trænet hos Sanne med Quisa. Ellers træner jeg og er agilitytræner i DcH Kolding, men jeg har nogle gange været på kursus hos Sanne med Nida.

• #12   2. mar 2009 hehe, Basse er nok egentlig lidt gammel til hvalpe-agility, men det er jo fint nok at få lært alt basis til ag-træningen, hvis I gerne vil træne agility senere...

det kunne da være skægt at komme på samme hold, så må vi bare se om de to bøller kan huske at træne istedet for at lege sammen smiley

Kommentér på:
Sannes Hundecenter, Hedensted

Annonce