{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
599 visninger | Oprettet:

Sportræning {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg ville gerne gå til noget sportræning med vores lab.
Synes dog at der er for langt at køre når jeg bor i Ringsted hvis jeg skal gå gennem DKK som kun har i Nordsjælland.
Ved at Schæferklubben kreds84 har noget, men ham som er kontaktperson tager ikke tlf. Har prøvet en del gange nu så nu opgiver jeg ham.

Er der andre steder man kan gå til sportræning uden tavle på hunden?

Er ligeglad med prøverne som jeg ved jeg ikke kan gå til med ham. Vil bare bruge spor som en aktivitet med hunden især når han elsker at søge efter ting

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sportræning
  • #1   1. mar 2009 Kan godt forstå, at du måske har opgivet at ringe til den sporansvarlige i Skovbo. Tror at han har været til prøve med sin hund hele dagen idag.
    Prøv igen i aften.
    Ved heller ikke lige hvordan reglerne er for kreds 84 ( Skovbo ), men jeg ved da for mit eget vedkommen, at hvis der var en der meldte sig ind i vores klub kun for at træne spor, og iøvrigt ikke gå til prøver, tror jeg ikke at jeg ville bruge så meget tid på vedkommenen, som jeg ville bruge på de andre hundefører på holdet.
    Hos os er det lige meget om hunden har en stamtavle eller ej- det skal bare være en schæferhund......
    Måske skulle du prøve at finde en, der vil træne dig privat ( har selv nogle jeg træner privat- både spor og lydighed )

• #2   1. mar 2009 Jeg snakkede med en som havde opgivet nr på Skovbo. Han sagde jeg skulle ringe til ham den anden. Hvilket jeg gjorde samme dag. Det er nu 3 uger siden og jeg har prøvet jævntligt.
    De sagde at det var lige meget med om han kunne gå til prøverne. For de var enige med mig at det var en god aktivitet til hunden.

Jeg vil prøve at se i området om der er nogle som kan træne mig og hunden.

Tak:-)

• #3   1. mar 2009 hvorfor så ik træne noget sweiss der må være noget af det i jagtforeningerne?? Det er jo også spor bare en andn form men labber er tit rigtig gode til den slags:-)

• #4   1. mar 2009 Ja, ved DCH kan du smiley

• #5   1. mar 2009 Ja. Jeg tror at jeg skal igennem noget lydighed først... så jeg skal nu til at træne hos schæferklubben i Skovbo. glæder mig:-)
    Tak for hjælpen:-)

• #6   1. mar 2009 så lidt smiley
    held & lykke med det

Kommentér på:
Sportræning

Annonce