599 visninger
|
Oprettet:
Sportræning {{forumTopicSubject}}
Hej. Jeg ville gerne gå til noget sportræning med vores lab.
Synes dog at der er for langt at køre når jeg bor i Ringsted hvis jeg skal gå gennem DKK som kun har i Nordsjælland.
Ved at Schæferklubben kreds84 har noget, men ham som er kontaktperson tager ikke tlf. Har prøvet en del gange nu så nu opgiver jeg ham.
Er der andre steder man kan gå til sportræning uden tavle på hunden?
Er ligeglad med prøverne som jeg ved jeg ikke kan gå til med ham. Vil bare bruge spor som en aktivitet med hunden især når han elsker at søge efter ting
aug 2008
Følger: 18 Følgere: 15 Hunde: 3 Emner: 127 Svar: 3.614
Prøv igen i aften.
Ved heller ikke lige hvordan reglerne er for kreds 84 ( Skovbo ), men jeg ved da for mit eget vedkommen, at hvis der var en der meldte sig ind i vores klub kun for at træne spor, og iøvrigt ikke gå til prøver, tror jeg ikke at jeg ville bruge så meget tid på vedkommenen, som jeg ville bruge på de andre hundefører på holdet.
Hos os er det lige meget om hunden har en stamtavle eller ej- det skal bare være en schæferhund......
Måske skulle du prøve at finde en, der vil træne dig privat ( har selv nogle jeg træner privat- både spor og lydighed )
jan 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 35 Svar: 413
De sagde at det var lige meget med om han kunne gå til prøverne. For de var enige med mig at det var en god aktivitet til hunden.
Jeg vil prøve at se i området om der er nogle som kan træne mig og hunden.
Tak:-)
mar 2006
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 3 Emner: 36 Svar: 221
apr 2007
Følger: 28 Følgere: 26 Hunde: 3 Emner: 142 Svar: 1.968
jan 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 35 Svar: 413
Tak for hjælpen:-)
apr 2007
Følger: 28 Følgere: 26 Hunde: 3 Emner: 142 Svar: 1.968
held & lykke med det
Sportræning