{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.026 visninger | Oprettet:

M. I
M. I
Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 104 Svar: 4.973

Fantastiske hundetrænere {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen

Der er så mange suverænt dygtige hundetrænere derude, så jeg tænkte om vi ikke kunne lave en liste med dem og anbefale dem vi kender til hinanden og evt. diskutere deres forskellig træningsmetoder?

Jeg vil gerne lægge ud med disse to:

Ben Kersen fra Canada:
http://www.wonderdogs.bc.ca/

og

Silvia Trkmann fra Slovenien:
http://www.silvia.trkman.net/

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fantastiske hundetrænere
  • #1   3. apr 2009 mia og mikkel N

Helt enig - Mia er fantastisk.

En herhjemme fra jeg vil fremhæve er Jens Carlseng, min personlige favorit. Han er genial i mine øjne.

(Også selvom han banker mig ud af banen til DM her i week-end´en smiley

• #2   3. apr 2009 mia og mikkel N: Jeg troede egentlig ikke jeg kendte Mia, men så gik det op for mig, at det er hende med Helge. Fantastisk hund! smiley

Dina D og -Martine-: Jeg kender hverken Jens Carlseng eller Morten Egtved, så her er til lidt hyggelæsning de næste par dage.

R H: Jeg må indrømme, at Cesar Milan ikke er min kop te, men sådan er det jo som regel med ham: enten hader man hans metoder eller også elsker man dem. smiley

• #3   5. apr 2009 Cecar Millian gir mig myrekryp..

Jeg vil da gerne fremhæve vores egen Irene Jarnved, som jeg synes har nogle meget interessante synspunkter og så er hun jo knalddygtig..

Også Karen Pryor er jeg meget begejstret for..

• Leo
    Leo Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Svar: 76
    #5   3. nov 2009 Kære "Hundehvisker"
    Jeg har meget svært ved at tro at nogen større dansk hundeforening vil bakke op om "hundetæskeren" Cesar Milan, jeg har en 12 årig pige på mit agility hold som ved mere om hundesprog end Cesar Milan. Han er en skændsel, og burde omgående tages af æteren.
    Hvorfor tror du han blev taget af TV2, og vi fik Irene Jarnved istedet, der lød et ramaskrig fra alle seriøse trænere og adfærds behandlere i DK da han tonede frem på skærmen, og med god grund.

• Leo
    Leo Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Svar: 76
    #6   3. nov 2009 Nogle hunde kan ikke lide at blive striglet eller få neglene klippet. Der findes flere måder at træne hunden på både for at forebygge problemer, og at løse problemer som allerede er opstået.

se her Cesar og en med klikker som løser det samme problem.
    http://www.canis.dk/gensider.php?gid=96

Kommentér på:
Fantastiske hundetrænere

Annonce