{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
449 visninger | Oprettet:

Hjælp, min hund er jaloux {{forumTopicSubject}}

Jeg står i den situation at jeg er den glade ejer af en 7 mdr gammel hvalp, - har haft hende i 3 uger nu.
Hun har ikke haft det helt let før..
Hun er super sød og kærlig, - men mit problem er at hun er MEGET jaloux. Jeg kan eks ikke snakke med en anden hund, hvis vi går tur, uden hun snerrer og snapper efter den anden hund.
Vi har lige været på besøg ved min mor, som har en lille hund også - den tør ikke engang komme i nærheden af Frida, på trods af at den er 4 år.. (Og lidt af en kylling)
Når jeg snakkede med den anden hund, begyndte Frida at snerre - hvilket hun self fik "Nej" for..
Jeg er helt på bar bund - håber på nogle gode råd..

Frida er en blanding af en Fox terrier og Jack Russel terrier..

Tror det bliver et problem når jeg engang skal have børn, eller når min kæreste er der.. Han kommer på torsdag, og bliver helt bekymret..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp, min hund er jaloux
  • #1   17. maj 2009 nu er jeg lidt modstander af at man tillægger hunde mennenskelige egenskaber. I min verden kan hunde ikke blive jaloux, jeg tror nermere det du beskriver er en form for besidder trang....

• #2   17. maj 2009 Heidi L: Så kalder vi det da bare det - men det hjælper jo ikke meget at kalde det noget andet xD

• Trine P
    Trine P Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 455
    #3   19. maj 2009 Kan i komme afsted til træning, det kun lyde som om din hund er usikker. På træningspladsen ser hun andre hunde og mennesker og ved en langsom tilvæning kan hun føle sig tryg.
    Få din kæreste til at blive venner med hende før i kommer for tæt på hinanden, få ham til at give godbidder og mad når han kommer ind af døren. Hvis hun knurre når i krammer, giver du et kort nej og hvis hun bare virker lidt " hvad sker der " fortæller du hende bare i en rolig tone at det er helt ok og evt. smider et par godbidder.
    Hun har en alder hvor det nemt kan rettes til noget godt, men hvor er den slags ting noget øv.

• #4   20. maj 2009 Trine P: Det ville jeg også super gerne - problemet er bare at hundetræningen er flyttet til Tarp fra Esbjerg af - så har ingen mulighed for at komme smiley Vi er dog mange hunde ude i Fyrparken, hvor jeg bor, som ofte mødes..
    God idé det med kæresten smiley Tak

Kommentér på:
Hjælp, min hund er jaloux

Annonce