{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
456 visninger | Oprettet:

Til træning igen. {{forumTopicSubject}}

Vi var ikke til træning i sidste uge, og jeg har haft holdt Bassen temmelig meget i ro, grundet hendes sterilisation.
Men i dag skal vi afsted igen.

Hun er altid meget ivrig, og meget kontaktsøgende. Så når vi skal på banen er hun fuld af krudt, og meget ivrig dels efter at komme i gang, og dels efter at hilse (hvilket hun selvfølgelig ikke får lov til). Men hun er meget ivrig, og det kræver en indsats at få hendes udelte opmærksomhed.

Normalt plejer jeg at være derude en times tid før, og så gå rundt på noget græs på modsatte side i ca. 30-40 minutter, hvor vi går rundt og snuser, leger, samt øver lineføring og indkald.
Så sidder hun i bilen i 20-30 min. inden træningen begynder.

Men i dag er jeg sikker på at hun vil være HELT oppe at køre, da hun jo ikke rigtig har mødt nogle hunde, eller haft så store oplevelser i denne uge.

Jeg overvejer at tage ud på en mark et andet sted i god tid, og lave lidt spor og øve lineføring og alm. lydighed.
Men hvor meget kan jeg tillade mig? Jeg vil jo nødig tømme hende for energi til træning, men hun er virkelig et krudtbundt når vi skal afstes her tirsdag eftermiddag/aften?

Vi skal lave en ny ting til træning, rundering, men skal starte med ting hun kender..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Til træning igen.
Kommentér på:
Til træning igen.

Annonce