{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
656 visninger | Oprettet:

Træne gammel hund? {{forumTopicSubject}}

Hej. Ja jeg har oprettet det her indlæg på kattegalleri men nu låner jeg lige kærestens bruger herinde. Det er sådan at min kæreste har efter hans mor overtaget en hund som er 9 år. Hun er en rigtig dejlig hund men desværre har hun oplevet nogle ting (vil ikke komme nærmere ind på) i sin fortid som gør der er ting hun er bange for. f.eks når vi tænder støvsugeren løber hun rundt og nærmest skøjter op vores gulv. Og når det banker på døren eller der bare er en bankelyd gøer hun helt vildt. Hvad kan vi gøre ved det? Har selv tænkt på at med det her med støvsugeren og sådan der kunne vi give hende en godbidder så hun ser det som en god oplevelse? Tror i det kunne hjælpe?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Træne gammel hund?
  • #1   24. maj 2009 Ja den med godbider kan godt bruges. Start med og give bider mens støvsugeren er slukket. Når den er tryg ved den , tænd støvsugeren og støvsug i andet rum , mens en giver godbider i andet rum.Lad gradvis støvsugeren kome nærmere men kun lige ær nok til at hunden er i ro.
    Det vil tage noget tid og lære den og være stille når støvsugeren kører, men det kan godt lade sig gøre.


Kommentér på:
Træne gammel hund?

Annonce