{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
551 visninger | Oprettet:

Vores første agilitydag :o) {{forumTopicSubject}}

Ih det gik rigtig fint :o)

Vi startede med at gå rundt på pladsen med hundene i snor så de kunne hilse på hinanden.
Så var der frikvarter.
Daisy fandt hurtig sammen med en collie og sammen løb de hele tiden efter en bestemt hund. Hmm.. Frække hunde :o)

Bagefter skulle vi lære dem at springe. Det havde vi trænet lidt i forvejen så det gik let :o)

Efter det skulle vi prøve tunnelen
Trænere hold hundene og så skulle vi gå over på den anden side og kalde på hunden.
Lige i starten var tunnelen ikke slået helt ud. Lige så hundene kunne vænne sig til det :o)
Jeg kaldte så på Daisy. Hun var ikke meget for at gå igennem, men til sidst gjorde hun det da :o)
Så prøvede vi igen og den gang gjorde hun det lige med det samme :o)
Så blev tunnelen slået helt ud og jeg nåede lige at slippe snoren, så styrtede hun igennem og igen og igen. Det var sjoooovt synes hun :o))

Til sidst prøvede vi ballance halløj.
Vi skulle kun træne det nederste stykke.
De skulle gå op på den og så holde forbenene på jorden. Det var lidt svært.

Jeg glææææder mig til næste søndag :o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vores første agilitydag :o)
  • #1   26. feb 2006 Ja, agility er en sjov sport for hunde og deres ejere. Jeg glæder mig også til vi starter op igen ( 4 april )

  • #2   26. feb 2006 Jaah :o)
    Jeg er lidt ked af at jeg ikke kan træne så meget her hjemme.
    Jeg kunne rigtig godt tænke mig at træne det der ballance hvor forbenene skal ned på jorden.
    Synes det var så svært og der går en hel uge nu før vi skal igen. Er bange for hun glemmer det hun har lært så :o(


  • #3   26. feb 2006 jah agility er bare sjovt! har lige selv været afsted! og nemo elsker det! det er lidt svært og lære dem men det kommer til at gavne og have kontakt felterne på plads! hun skal nok blive hurtig daisy!
    nemo er både hurtig som lynet og elsker det!


  • #4   26. feb 2006 tillykke og velkommen på agility holdet. Ja, det er dejligt at lave noget ssmmen med sin hund. Hvem træner du hos, altså hvilken klub?
    Det der med at hundene jager efter en bestemt hund hele tiden, kender jeg godt. Da Villy Rap(æret være hans minde) gik til lydighed, var han den der blev brugt som hare. Ligegyldigt hvilket hold han har gået på, har de andre hunde brugt ham som hare!! Derfor vr han nok oz altid en hurtigste. Vi starter op i marts. Men har taget chancen og tilmeldt en konkurrence den 12 marts på Falster. Det bliver uden træning i 3-4 mdr. Så det blir spændende. Men Tezza er garvet agility hund, så mon ikke det går.


  • #5   26. feb 2006 Mette: Ih jeg glæder mig til vi rigtig kommer i gang :o)
    Næste gang bliver det også uden snor vi træner. Det er lidt svært at få dem til at springe osv med snor på :o)

    doggymom: Det er hos fredriksværk agilityklub. En lille hyggelig klub :o)

    (link fjernet)


  • #6   26. feb 2006 Orv det var tidligt I kom i gang. Jeg tror ikke vi starter op igen før sidst i marts.

    Jeg glæder mig helt vildt:-)


  • #7   26. feb 2006 Hejsa

    Jeg skal starte til træning for begyndere om 2 uger godt og vel. Jeg har muligvis tilmeldt mig agility også, men skal først høre hvad træneren sir, og om Rasmus kan finde ud af det.

    Er det også sundt for små hunde? Det kommer ikke til at gå udover deres rygge?


  • #8   26. feb 2006 Uhh jeg glæder mig også super meget!

    Vi skal starte den 4. April samme sted som Bolette!


Kommentér på:
Vores første agilitydag :o)

Annonce