{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
652 visninger | Oprettet:

Gå i kurv? {{forumTopicSubject}}

Hey!

Har en dansk svensk gårdhund, som for at være ærlig nok ikke har fået den opdragelse den burde.

Når der kommer gæster og generalt bare i daglig dagen, vil den nogle gange have lidt for meget opmærksomhed og vil være i centrum hele tiden smiley

Kunne så godt tænke mig at lære den at gå ud i kurven på kommando. Nogle der har nogle fif til at få den til det? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gå i kurv?
  • #1   17. jul 2009 Jeg ved ikke om det er den rigtige måde at gøre på, men da jeg lærte Bassen at gå i kurven, guidede jeg hende blidt derhen, ved f.eks at føre hende i halsbåndet, eller klappe i kurven, og sige "hen i kurven". Jeg smed hende ikke derhen, eller pressede hende fysisk, men viste hvor jeg ville have hende hen.
    Så fik hun en dygtig og en godbid når hun kom derhen..

    Og siden har jeg ladet "hen i kurven" betyde gå hen i kurven, på tæppet, eller det der sted du altid ligger, så jeg kan bruge kommandoen alle steder uanset hvor vi er..


  • #2   17. jul 2009 Ja det er nok den bedste måde at gøre det på. Vil jeg bruge resten af min ferie på smiley

  • #3   17. jul 2009 Hun lærte det rigtig, rigtig nemt..
    Og så er det en god ide at give den noget at tygge i derhenne, eller andet motivation for at blive der lidt...

    Jeg bruger tid den kommando, for nogle gange synes jeg hun trænger til en pause, og andre gange er hun irriterende.. I dag tiggede hun ved spisetid (vi er i sommerhus med min mor, og hunden kører om hjørner med hende) så der bad jeg hende gå i kurven..



  • #5   17. jul 2009 Ja det nemlig det, nogle gange vil man bare godt lige have et kvarters tid uden hund smiley

    Har prøvet og give den ben og sådan noget i kurven, men det har aldrig rigtigt været et hit. Må bare intensivere det lidt mere smiley


  • #6   17. jul 2009 mja jeg har ik noget råd

    da jeg første gang sagde til tyson sådan lidt for sjov "skrid nu hen i kurven og lig dig" så tøffede lille baby tyson hen på sit tæppe og satte sig

    det fik han masser af ros for og siden har dte intet problem været, bare jeg fortæller ham hvilket tæppe der er hans så fiser han gladeligt derhen når han får besked på det smiley

    han har så også et godt sovehjerte


Kommentér på:
Gå i kurv?

Annonce