993 visninger
|
Oprettet:
25. apr 2009 Følger: 81 Følgere: 83 Hunde: 4 Emner: 200 Svar: 6.862
Søger hundetræning i KBH, små hunde :) {{forumTopicSubject}}
Hej alle!
Jeg ville rigtig gerne gå til hundetræning med min ene hund Paya.
Mest fordi jeg gerne vil have nogle flere fif om hvordan jeg skal tackle hendes trækning samt reaktion ved nye hunde når man er på tur - Og samtidig fordi hun ville have godt af kontakt med andre og positive oplevelser:)
Men, er der nogle som kan anbefale et sted/træner i KBH eller nær KBH?
KH Ann-Sophie
mar 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 150 Svar: 1.213
apr 2009
Følger: 81 Følgere: 83 Hunde: 4 Emner: 200 Svar: 6.862
Du ved ikke om der er noget i KBH?
KH Ann-Sophie
mar 2009
Der er også noget der hedder Funky Dogs men det har jeg hørt tvivlsomt om...
Jeg undersøgte hvad der var og valgte ud fra pris og det jeg syntes lød bedst. I TAK holder man fx ikke bare frikvarter og slipper hundene løs. De inddeler holdene efter hundenes alder men ikke efter størrelse men jeg synes også det er vigtigt at hunde socialeres med andre hunde i alle størrelser så længe det er under ordnede forhold
apr 2009
Hun er også flere gange blevet jagtet af store hunde, så det er bedst under kontrolerede forhold hvor de store hunde er i snor.
Derfor vil jeg helst gå på et hold med relativt små racer - Tilgengæld vil jeg gerne have det netop er mange blandede racer.
Ville gerne have nogle fif fra en træner om hvordan jeg skal tackle hende mere præcist når hun gøer og bliver angst overfor fremmede hunde - Så ville gerne starte på et hold med mindre hunde (hvor hun fx ikke kan komme til skade hvis hun bliver jagtet) og få styr på hende og hendes unoder dér, og så på et hold med blandede størrelser senere hen (så ville jeg nemlig træne de fif jeg fik af træneren her i området, så hun var forberedt på et hold med store hunde).
Lyder det totalt åndssvagt? *GG*
KH Ann-Sophie
jul 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Hunde: 4 Emner: 25 Svar: 303
mar 2009
Men jeg har i hvertfald været rigtig glad for det. Det var meget blandede racer men der var masser af små hunde og der var ikke noget med at alle hundene skulle hilse på hinanden eller noget som helst....
apr 2009
Og jeg har bil, ville bare være rart med noget i KBH. Men jeg finder lige ud af hvor langt der er de forskellige steder - Tusind tak
KH Ann-Sophie
Søger hundetræning i KBH, små hunde :)