{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
584 visninger | Oprettet:

Agility. {{forumTopicSubject}}

Hej, vi har en pige der gerne vil gå til agility med hunden.
Men vi har ikke mulighed for at køre.
så derfor ville vi høre om man ikke bare kunne sætte nogle spring op altså ordenligt agility udstyr i haven, så kan hun træne selv.

vi har læst lidt om de forskellige ting på banen så vi ved hvordan man bruger dem.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Agility.
  • #1   24. nov 2009 Så længe hunden er gammel nok - 1 år for små hunde, 1½ år for større hunde, kan du godt selv træne lidt derhjemme. Men husk at forhindringerne ikke må kunne skade hunden. Start i det små med et par og øg hen ad vejen.

Jeg har selv trænet lidt hjemme også.

• #2   24. nov 2009 tak for jeres svar, så træner hun bare der hjemme. når hun har købt tingene for hendes egne penge... smiley

- ved i om man kan komme til konkurrencer når man kun har trænet hjemme.

• #3   24. nov 2009 og har i en hjemmeside eller en butik hvor man kan få billigt agility udstyr. (lidt af det hele)

• #4   25. nov 2009 Hvis du bare er medlem af en forening så kan du godt stille op i konkurrence. Dog (i hvert fald i DcH) skriver formanden under på at hunden (og føren) er klar til at komme ud i konkurrence.

Der er mange forhindringer som du ikke kan have hjemme i haven, og det er vigtigt for hunden at komme ud og mærke stemningen og løbe blandt andre hunde.

desuden så skal der være langt nok mellem springene for ikke at skade hundens ryg og en masse andre sikkerheds"regler", som en uddannet træner kender til.

Jeg ville starte til træning og få alt den nødvendige viden, og så suplerer med træningen hjemme smiley

jeg er selv uddannet agility træner og jeg har stadig sindsyg meget at lære, på trods af dette er min 3. agility hund. Så jeg mener man bør have en til stede som ved noget om det. Derefter kan man godt træne videre hjemme hvis det bare er på hygge niveau smiley

Kommentér på:
Agility.

Annonce