{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
697 visninger | Oprettet:

gaaab!! hjælp {{forumTopicSubject}}

er så træt af at komme hjem til min lejlighed med skrald i hele hytten! hun har gjort det lige siden jeg fik hende, hun åbner døren til skralde posen og river det ud over det hele! hvordan kan jeg få hende til at lade være ?? hun er en virkelig velopdragen hund i forvejen, hun mangler kun lige den del med skraldet smiley . nogen der kan gi mig et godt råd ? udover at tømme den smiley for husker man ikke lige hver gang når man skal ud af døren om morgenen smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gaaab!! hjælp
  • #1   7. jan 2010 Sæt en krog på døren så hun ikke kan få den op. Min ene jack russell gør det samme, så nu er døren lukket så han ikke kan komme til skralddet

• #2   7. jan 2010 Forhindre hende i at komme til den. Luk døren til køkkenet eller få fat i en børnelås til skabet.

Hun bliver jo belønnet hver gang hun går i den. Så det vil nok næsten være umuligt at vænne hende af med det på anden vis.

skal lige nævnes at jeg aldrig har stået med problemet, da Nala er min første hund, men det ville nok umiddelbart være min løsning.

• #3   7. jan 2010 1) tøm skraldespanden når du tager afsted. Så er der intet for hende at finde i den.

2) sørg for noget fornuftigt for hende at lave mens du er væk. Self skulle hun helst sove, men når nu det ikke er hvad hun gør, ville jeg finde en (rolig) aktivitet til hende. F.eks. et fyldt marvben at gnave i e.l. Ingen vilde aktiviteter -f.eks. ville jeg holder mig fra aktivitetsbolde, da de ofte kan få hunden lidt op i gear.

3) sørge for passende aktivering inden du tager afsted (fortæl fortæl -hvad laver i før du kører?)

• #5   7. jan 2010 Jeg ville også forslå, at lukke døren til køkkenet så hun ikke kan komme der ind, ellers sæt en børnelås på smiley sådan en krog..

• #8   8. jan 2010 tak for ideerne smiley men det bar lig som ikke nok smiley for min hund blir hysterisk når hun er alene hjemme ?

• #9   8. jan 2010 andreas -så er det jo et alene-hjemmeproblem, og ikke bare et problem med skraldespanden.

Men jeg spørger lige igen: hvad laver du med hunden inden du tager hjemmefra?

Og hvordan har i trænet det at være alene?

• #10   9. jan 2010 jeg går tur med hende hver gang inden jeg går, og så har hun sit kødben. da hun var mindre, fik jeg et tip om at gå og så starte med at være væk 10 min og så længere og længere, men det hjalp ikke :S

• #12   9. jan 2010 Andreas -alene-hjemmetræningen er netop noget der starter med at gå få minutter (10 min kan for nogen hunde være for meget), og så stille og roligt bygge på, i det tempo hunden nu kan klare.

Og jeg ville så vælge at aktivere hende mere (mentalt) inden du tager hjemmefra.
    En lille gåtur til lige at få tisset osv, og så f.eks. et søg e.l. så hunden osse bliver mentalt træt.

Kommentér på:
gaaab!! hjælp

Annonce