{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
375 visninger | Oprettet:

Selvstændighed {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Jeg har en 3 år (d. 5. april) gammel labrador, Luna.

Vi bor alene med vores kat, Oliver.

Luna er meget knyttet til mig, og følger mig hvor jeg står og går. Også her i lejligheden. Hvis jeg er hjemme hos min mor, og lige skal over i Brugsen og efterlader hende hos min mor, står hun og venter ved døren på mig.

Hvis min mor (eller min veninde) henter Luna herhjemme (når jeg ikke er hjemme) og tager hende med, er der ingen problemer..

Hun leger ikke rigtig, og er der andre hunde kan hun godt lege lidt, men render mest omkring mig.

Min veninde's hund, Bella, en schæfer, har det med at "tromle" Luna ned, når de er ude. Bella og Luna er jævnaldrende (Luna er 1½ måned ældre) og er vokset op sammen. Bella er noget hurtigere end Luna, og har så meget fart på.. Når hun så kommer tonsende, løber Luna hen og gemmer sig mellem mine ben.

Nu skal Luna jo steriliseres og jeg vil gerne have at hun kan føle sig okay tilpas selvom jeg ikke er der. Hun skal afleveres torsdag morgen og opereres fredag morgen, så hun skal altså være der 1½ døgn..

Vi har kun været væk fra hinanden (bortset fra når jeg er på arbejde i hverdagen) 1 gang. Og det var fra lørdag morgen til søndag aften, hvor hun var hos en veninde og hendes hund.

Har I nogle ideer vi kan træne med?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Selvstændighed
Kommentér på:
Selvstændighed

Annonce