{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
602 visninger | Oprettet:

Hund der snaapper af andre hunde. {{forumTopicSubject}}

Hejsa jeg håber der er nogen der har et godt råd. Jeg har fået en lille cocker, ikke den på billedet. Hun er super sød og dejlig. Men når jeg er ude ved mine forældre, knurre hun og bider ud efter deres hund, hvis hun har et kødben eller står og spiser. Hun får skæld ud hver gang. I dag gjorde hun det igen og da jeg skældte hende ud blev hun forskrækket og snappede ud efter mig. Hvad gør man? Håber der er nogen der kan hjælpe...
Hilsen Mette

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hund der snaapper af andre hunde.
  • #1   8. feb 2010 jeg ville ikke give hende ben hjemme ved andre,det gør hende utryg,ser det ud til

• #2   8. feb 2010 Enig. Hun er utryg ved at få mad når i er der. Enten træner du bytteleg, eller også lader du være med at give hende ting der skal forsvares når i er ude.

• #3   8. feb 2010 Kan man lærer hende, at der ikke er andre der tager hendes mad? Mine forældres hund kunne aldrig finde på at gøre hende noget. Han skal bare gå forbi hende når hun spiser, så bliver hun sur på ham. Forstår slet ikke den adfærd, fordi den er så langt fra den hund hun normalt er...

• #4   8. feb 2010 Det er en meget normal adfærd. Jeg turde ikke lade Bine spise sammen med en anden hund, selvom hun elsker andre hunde.
    Jeg kan ikke lige sige hvordan du kan træne det væk, men i kan jo lukke dine forældres hund væk mens din hund spiser, eller omvendt...

• #5   8. feb 2010 Tanja: Det vil jeg prøve. Bliver bare så ked af det når hun gør det, fordi jeg tænker at der er noget galt med hende. Men hun elsker også andre hunde og gør dem aldrig noget når de leger... Og hun er vant til mine forældres hund, da vi er på besøg næsten hver dag og tit sover hos dem... Så det er ikke uvant for hende...

• #6   8. feb 2010 Jeg tror ikke su kan lære hende det, det er et instinkt og du kan nok lære hende at undertrykke det, men du ville ikke kunne stole på hende.
    Vores 2 spiser fint kødben sammen og toppes ikke over noget, men ligeså snart min mors hund er der, så våger Lukka som en høg over alle kødben. Og det er selvom mors hund aldrig ville forsøge at tage noget hun lå med.
    Vi accepterer bare at de ikke kan have ben sammen og samler alle spiselige ting ind, inden de besøger hinanden. Så kan de lege uden man skal være nervøs....

• #7   8. feb 2010 vi er også begyndt at samle ben osv sammen når de er sammen. Også går det nemlig fint. Så det tror jeg bare at vi bliver ved med så smiley

• #10   8. feb 2010 Tak Pia, kan faktisk godt se hvad du mener med, at hun tror jeg holder med 'fjenden'. Det vil jeg ikke gøre. Vidste bare ikke bedre eller hvad jeg skulle gøre... Men det ved jeg da nu... smiley

Kommentér på:
Hund der snaapper af andre hunde.

Annonce