{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  de har gjort det IGEN!
  • #1   15. feb 2010 Man kan vist købe noget spray der ikke dufter så godt for hundene. Men mennesker kan ikke dufte det. Prøv at hør dr. dyr om han/hun har noget i den stil. Jeg ved ikke hvad det skal hedde. Har aldrig selv haft det problem, men syntes bare jeg har hørt det før :o)

• Geronimo
    Geronimo Tilmeldt:
    aug 2009

Følger: 1 Emner: 40 Svar: 218
    #2   15. feb 2010 Når du ikke er hjemme, så sat dem i hundebur hvis de skal være indenfor. Ellers hundegård. Vores den ene hund er så glad for den bur, at den går derind selv når den vil have fred fra den anden hund.

• #3   15. feb 2010 Prøv at sætte en DAP op.. Det virkede herhjemme da den store havde nogle voldsomme alene hjemmeproblemer..

• #4   15. feb 2010 Måske I skal i gang med noget alene hjemme træning?

• #5   15. feb 2010 Milo åd også tapetet i et par dage, men er stoppet igen.
    Jeg tror måske det skyldes (at han er stoppet) mere tyggelegetøj under alene hjemme og fælder hvor det nærmest indbød til han skulle bide i det, og så fik han et noget bestemt NEJ fra os når vi så tog ham i det.

• #6   15. feb 2010 Ja "gå væk hund" er der noget der hedder som du kan spray'e på... Ellers prøv den der DAP som "din & min" siger... Vi brugte spray'en til Balto fordi han var bange for at køre bil. Vi sprayede det på hans tæppe og lagde det i bilen og lige fra den dag har han overhovedet ikke haft problemer med at køre bil... Man kan få dem som sådan en dispenser-lignende tingest der skal i stikkontakten... Det kan få dem til at falde til ro...

• #7   15. feb 2010 Kan man måske kombinere de to ting (DAB og Går Væk Hund)??? Så burde hunden da falde til ro, og ihvertfald ikke have lyst til at gnave dér hvor der lugter af Gå Væk Hund :o)

• #8   15. feb 2010 Undskyld...DAB = DAP :oP

• #9   15. feb 2010 hvad er en DAP??

Problemet er at vi aldrig har set det. de gør det ikke når vi er hjemme?
    Og putte dem i bur syntes jeg ikke om.
    Men lave fælder?
    Altså sætte noget foran der hvor de bider i det?
    Og syntes de har MASSER af tygge legetøj:( incl. kødben.

er lidt fustreret.

Susanne S: Hvad skulle gøre dem kede af det.
    Her bliver de motiveret HVER dag, bliver gået ture med. trænet med, har masser af tyggelegetøj, kødben og hinanden.
    De har ikke gjort det før nu.
    Charlige er fra maj og Diva er fra August. så de er ikke så gamle.
    men det skal STOPPES. vil ikke have hærget mit køkken mere. Det er SÅ fustrende at komme hjem til.

• #10   15. feb 2010 Jeg penslede citronsaft på

Jeg ville fjerne legetøj, kødben etc. Købe nogle marvben eller kong'er fylde dem og fryse dem, giv dem sådan en hver, når I går, det skulle tage krudtet den første tid efter I er gået og måske de så lægger sig til at sove.

Måske har de for meget plads at være på?

Luna havde det bedst på et lille område og ingen legetøj, bare sine kong'er og så var det, det

• #11   15. feb 2010 de plejer at have gangen og køkkenet.
    Men pga at rørskade har de ''kun'' køkkenet. hvilket er en pæn str.
    det er efter det de er begyndt på det:(
    hvorfor mon?
    kan de ikke forstå hvorfor de kun skal være der?

• #12   15. feb 2010 Vores har også gnavet hjørner når han var alene. han er fra marts 09. Vi smurte noget chili vand på med lille virkning. Han er inden for de sidste 2 mdr stoppet med det. Jeg har tænkt at det er fordi han er blevet ældre eller også er det fordi vi deromkring har givet ham et kødben fyldt med postej, makrel, tun eller hvad der kunne være lækkert for en lille hund.

Vores erfaring.

• #14   15. feb 2010 HL?
    hvad mener du med sygdom?

• #15   15. feb 2010 Jeg har brugt nellikeolie med succes. Jeg købte sådan en lille flaske nellikeolie i matas, det smurte jeg på de steder, hvor min hvalp yndede at tygge... smiley

• #16   16. feb 2010 jeg er ked af at sige det, men som en anden er inde på, så er der jo en grund til at de gør sådan, når de er alene.

Der er nok ikke så meget andet at gøre end at starte forfra med alene hjemme træningen...

• #17   16. feb 2010 Vi havde problemer med vores hund da hun skulle være alene hjemme. Hun hylede og ødelagde ting, men fik et fif fra en fra HG om at give hende adgang til et vindue og det har virket!! Tænker, at det, at dine hunde "kun" har adgang til køkkent, måske godt kunne være årsag til at de ødelægger tapetet.. Der er også nogen der siger, at når hunden har problemer med at være alene hjemme, er det værste man kan gøre, at give den mere plads, men det har altså hjulpet i mit tilfælde. Så.. Adgang til vindue/større rum er mit forslag smiley Pøj pøj med det.. smiley

Kommentér på:
de har gjort det IGEN!

Annonce