831 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

FUGLE ??!! FUGLE ??!!

Heej smiley
Jeg vil høre om jeg er den eneste der har en hund som er død vild med fugle og andet der kan røre sig ?
Hvis ikk, hvad kan jeg gøre for at få ham til at glemme de fugle ? Det er virkelig et stort problem for os at gå med vores bette hvalp..
Håber at få lidt hjælp :o)

- God påske..

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardin i Velux vindue. 1.000 kr.
  • Hæng 5 billeder op på vores kontor 500 kr.
  • Handyman 1.400 kr.
  • Sæt et skab fast mod vægen 799 kr.
  • Ophæng af en enkelt kommode, en hylde og to lamper 1.400 kr.
  • Klippe hæk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  FUGLE ??!!
  • #1   31. mar 2010 jep. sådan en hund har jeg os.:) ved heller ik hvordan jeg får hende til at stoppe

• #2   31. mar 2010 Det må ligge i Cavaileren ? Kan se at du også har dem .. min er heldigvis KUN halv Cavalier.. Men det er skide træls.. Kan ikk lade små børn gå med ham, og det irriterere mig..

• #3   31. mar 2010 oki. så slemt er det ikke med min heldigvis. det er mest hvis der er ænder som ligger i græsset. de er nemlig nemme og følge da de flyver langs jorden.
    men ja. cavalier er lidt af en jagthund;)

• #4   31. mar 2010 Nu er cavalieren jo en jagthund specielt til fuglejagt så det er jo meget naturligt..

Et godt råd, kend racen inden i køber den..

• #5   31. mar 2010 ej rolig nu. det ikke fordi jeg ikke kender racen. jeg giver hende bare ret i at sådan gør min den ene også.
    så rolig nu. jeg har heller ikke sagt jeg syntes det er et problem.

• #6   31. mar 2010 Øhm nu får I det til at lyde som om at vi IKKE kender noget til racen ??
    Tror da at alle ved at det er en lille jagthund, men vi spøger om der er andre som har samme problem, og måske kender en løsning, Sarah..........

• #7   31. mar 2010 Jeps.. Regner også med at købe en fløjte, og en laang snor i første omgang.. Tør simpelthen ikk at slippe ham løs mere, han kommer tilbage igen, men kun når han selv gider.. Desværre.. Det gik lige lige så godt det hele...

• #8   31. mar 2010 ja jeg har også overvejet en fløjte til nala. for hun lukker helt af når hun løber. heldigvis løber hun aldrig særlig langt væk før hun "savner" sin mor. hun kommer altid tilbage, og ska op og sidde og nusse lidt. hehe. hun er så sød.
    men tror også det går lidt over. milo gør det i hvert fald sjældent mere. han løber kun hvis nala gør.:)

• #9   31. mar 2010 Mingus har samme fascination, han låser helt fast på fuglen, og er umulig at komme i kontakt med. Derfor går han heller ikke løs nær veje, for ser han en fugl, kan han finde på at stikke af.
    Jeg har endnu ikke fundet nogen løsning, jeg kunne svinge en saftig, rød bøf foran ham, og han ville ikke ænse det. Så jeg lever med det smiley

• #10   31. mar 2010 Min schæfer er os sådan. ALT hva der kan flyve ja bare bevæge sig hurtigt skal jagtes.

• #11   31. mar 2010 vi roser også meget.
    det er også sødt når hun kommer tilbage for at nusse lidt. næsten som om hun siger undskyld:)
    men jeg går heller ikke fri ved veje. og i vinter har vi holdt os LANGT fra vand=is.

• #12   31. mar 2010 Det er cockerens jagtgen der slår igennem, så begynd jagttræning med hende selvom han måske ikke skal bruges til jagt.
    Desuden er det aldren der spiller ind nu så lad hende lave noget fornuftig

• #13   31. mar 2010 Jeps ! Tak for svarene :o)

Konklution; Må bare leve med det smiley skal købe en sporline og fløjte,, og super gode hunde guffer :o)

God påske :))

Kommentér på:
FUGLE ??!!

Annonce