{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.418 visninger | Oprettet:

Opstart af Agility i Horsens {{forumTopicSubject}}

Jeg har overtaget agilitytræningen i Horsens og har opstart med teoriaften i aften.

Mit øvedhlod er fuldt men der er endnu et par pladser på begynderholdet, så er der nogen af jer som har lyst til at prøve kræfter med agility kan i sende mig en PB.

Det er vigtigt at hunden er udvokset, for små racer minimum 1 år og for de lidt større 1,5år.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opstart af Agility i Horsens
  • #1   8. apr 2010 Nå ja og det er gennem DKK men man er selvfølgelig meget velkommen også med blandinghunde og dem uden stamtavle!

• #2   8. apr 2010 Ih altså, ville så gerne at DKK startede agilty og rally op i Vejle.

Endnu bedre ville det være, hvis de startede op igen i Give, synes det er synd alt er samlet i Vejle, Fredericia og Horsens.

Men det kan du selvfølgelig ikke gøre for, skulle bare lige ud med det smiley

• #3   8. apr 2010 Altså grunden til at Agility kun er i i Horsens er fordi der ikke er andre agilityinstruktører i DKK jylland end i Viby og så mig.

Jeg underviser også i Vejle med Agility kan kun være et sted da det jo kræver en bane, mener sådan en fra ny ligger i omegnen af 30-40.000 så det er jo ikke bare lige noget man bestiller 3 ekstra af for at have dem smiley

Jeg kører selv til Århus for agility

• #4   9. apr 2010 Tak for forklaringen.
    Utroligt der ikke er flere undervisere, i DcH er det nemt at få agilityinstruktørerer, fremfor lydighed.

Synes stadig det er en skam, der kunne bestemt tjenes mange penge, da DcH Give er ved at drukne i medlemmer.

• #5   11. apr 2010 Hej jeg kunne rigtig godt tænke mig at gå til agility med min hund, men han er kun lige blevet et år, og han er en bla. af schæfer/ lab. Men har meget lange ben og slank bygning. Er det muligt at starte stille ud, og vente med spring til han er 1½år

Kommentér på:
Opstart af Agility i Horsens

Annonce