{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
354 visninger | Oprettet:

Uden sele {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg en ret så vild/hurtig hund, som meget gerne vil frem.. Og han har lige "spist" hans sele.. Nu er der så ingen stemming (herhjemme) om vi skal have en ny ? Jeg siger at det SKAL vi ! Jeg synes at det er synd for ham bare at gå med halsbånd.. Men min papfar synes sleeet ikk at det er nødvendigt....
Øhhmmmm hvad gør vi ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Uden sele
  • #1   13. apr 2010 Hvis i har en hund som trækker vil jeg til enhver tid foretrække en sele, og så selvfølgelig træne at h*n ikke må trække.. Men helt klart en sele..

• #2   13. apr 2010 Ja nemlig smiley
    Skal også bare have købt en sele nu.. Gider da ikk at høre på det der han siger, han går alligevel aldrig med hunden..

• #3   13. apr 2010 Så må du ud og have fat i en smiley Kan heller ikk li at gå kun med halsbånd.. Får næsten helt ondt i halsen selv hvis hun f.eks. farer frem efter en fugl og man så stopper hende i snoren-..

• #4   13. apr 2010 Ja og min Lunte er nemlig hel vild hvis han hører en fugl eller der er en anden hund der står og gør.. Så synes også selv at det er ret synd for ham

• #5   14. apr 2010 Jeg er også mest til halsbånd.
    Synes slet ikke jeg har styr på noget med en sele.

Men det må være helt op til personen der går med hunden...
    Har hunden et halsbånd, så brug da bare det indtil du har fået købt en ny sele ( måske opdager du at det faktisk er meget rart )

• #7   14. apr 2010 Ja det er lidt svært med en totalt fugle gald hund.. For bare han ser en fugl, så er han helt vild..

• #8   14. apr 2010 I starten trak Akila osse, så hun fik sele på. Jeg fandt ud af at hun trak mindre når hun havde den på. Det skal lige siges at jeg trænede meget med hende samtidig. Nu går hun fint både med og uden sele (pånær hvis der kommer noget totalt spændene. Skal ik gøre hende bedre end hun er). Så det er det jeg kan anbefale. :o)

Kommentér på:
Uden sele

Annonce