1.602 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Ruller sig i lort..!! Ruller sig i lort..!!

Hej..
Er der nogen der kan hjælpe os..?
Vi har en 1 årig doug de bordeaux hanhund.
Han syntes det er lækkert at rulle sig i alle former for lort. Vi skal være meget vågen, ellers ruller han sig hver gang han møder en..
Vi håber der er en der har at fif..

Venlig hilsen
Bonnie

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.
  • Græsslåning 950 kr.
  • El tjek og eventuelt fjerne stikkontakter i lejlighed 1.000 kr.
  • Montering af gardiner og TV stand 1.500 kr.
  • Fjernelse af ukrudt under hæk 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ruller sig i lort..!!
  • #1   9. maj 2010 tror ikke der er så meget at gøre ved mindre i vil holde ham i snor altid eller stå på spring for at stoppe ham..

mange hunde (inc mine egne) elsker at rulle sig i alt mulight ulækker - go ayntes vist selv de er vældig lækre bagefter.

• #3   9. maj 2010 min hund elsker også at rulle sig, hun ved godt hun ikke må og at hun ryger dirkekte i bad hvis det lykkes hende at rulle sig i nogen klamt, det lyser ud af hende bagefter at nu ved hun godt hun skal hjem i bad.
    Det er også sket hun har rullet sig i noget hun først selv synes var lækkert, og derefter ikke brød sig om alligevel : )
    Hun har også helt styr på hvor langt jeg er væk, for så kan man lige nå at rulle sig så og så meget så det jo dejligt.
    også selvom jeg råbe nej det gør du bare ikke, dette virker kun når jeg er tæt nok på til at tage fat i hende.
    Den lille rod.
    Jeg lytter spændt med her, for det kan jo være man kan få en god ide, så min hund også holder op, for vi er ret ueninge og parfume valget her hjemme : )

• #4   9. maj 2010 Jo mere de dufter godt af vores parafume, des mere ruller de sig i deres egen valg af parafume!!! Det er sæligt slemt med rullerridet, når de er nyvasket.

• #5   9. maj 2010 Tja enten skal i holde jeres hund i snor resten af livet, eller også ville jeg lære at leve med det... Jeg har selv en tæve der ruller sig i ALT og jeg mener alt og kan det spises samtidig så er hun i himlen smiley Jeg plejer bare at gå en tur forbi søen hun elsker at bade i når hun har rullet sig og eller må hun bare en tur under bruseren bagefter...

• #6   9. maj 2010 Jeg kan se vi ikke står alene...:)
    Heldigvis er han nem at få i bad, så det bliver bare sådan så.
    For i snor heletiden, det kommer ikke på tale.

Måske jeg skulle skifte min egen parfume ud...

• #7   9. maj 2010 He he!! Det er udelukkende fordi den mangler en god meget afdød ræv at rulle sig i!!!

Kommentér på:
Ruller sig i lort..!!

Annonce