{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
582 visninger | Oprettet:

hjælp {{forumTopicSubject}}

er der nogen der har et godt råd?
i dag var Mischa og jeg ude for at besøge en veninde og hendes hund (det er en han) som er 2 mdr. yngre end Mischa. det er ved at være 1 1/2 mdr. siden de sidst har leget sammen sidst da hun har været i løbetid. Da hun bliver meget sur på andre hunde når hun er i snor valgte jeg at tage snoren af hende inden døren blev åbnet( det skal lige siges at de har leget sammen mange gange før og der har aldrig været noget) hun går så ind og det første halve minut er der ikke noget, men så tager fanden ved hende hun fare i flæsket på ham jeg når dog at stoppe hende ingen det går helt galt, men en tydelig rystet lille fyr gemmer sig bag sin mor. jeg får hende udenfor og får hende til at sitte sig hvor efter vi prøver at lukke ham ud. men lige fedt hjælper det hun knurre som en gal og vi kan mærke at vi nok bare skal sige tak for i dag til hende. kan det være fordi hun er total homom forstyret lige nu? for det er ikke den eneste hun er blevet så sur på, hvor i mod andre som nabo hunden kan hun både hilse på i snor og lege alene med i haven der har aldrig været et ondt ord mellem dem???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp
Kommentér på:
hjælp

Annonce