{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.832 visninger | Oprettet:

hundesvømning i nordjylland {{forumTopicSubject}}

Jeg har læst lidt rundt omkring på forumet, og jeg kan ikke finde andre steder end svømmehallen i vodskov, og da jeg hører meget forskellige udsagn om den svømmehal, vil jeg høre andres erfaring med den...
Bruger de redningsveste til hundene eller er der ikke mulighed for det?
Er der andre steder i nordjylland man kan komme til?
Havde hørt om HHhundecenter men er det stadigvæk åbent efter at ejeren flyttede til sjælland?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hundesvømning i nordjylland
  • #1   9. jun 2010 Jeg får også brug for svømmehal, så jeg er vil da godt nok være ked af hvis HH hundecenter er lukket smiley Følger lige med her.

• #2   9. jun 2010 Jeg havde min fars hund med op til ham i Vodskov, hvor den skulle svømme for første gang. Den blev bare smidt i vandet, hvor den gik i panik og kæmpede for sit liv. Det var en MEGET ubehagelig oplevelse for både hund og mig.

Hende i syvsten er efter min mening meget mere sympatisk, og forholdene er bedre, da hunden har mulighed for at gå stille og roligt ned i vandet på en rampe. Den bliver ikke smidt i.

Det er bare min mening smiley

• #3   9. jun 2010 i Syvsten er der redningsveste. Det hjælper hundene i starten, hvor de måske er meget stressede, så skal de ikke bruge så mange kræfter til at svømme.

• #4   9. jun 2010 Chine: Dejligt der er kommet rampe smiley Da jeg var der var der bare en stejl trappe på begge sider smiley Jeg skal da heller ikke kunne sige, om tingene har ændret sig siden jeg var der, det er lidt tid siden.

• #5   9. jun 2010 Chine: Ja, det må man sige, altså, der er mange, der er specielle smiley Det jeg ikke kunne lide var, at en hund, der aldrig havde svømmet før bare blev kastet ned i vandet, der er mere ro på i Syvsten synes jeg smiley Så det kommer nok lidt an på hvilken vovse man har, hvor det er bedst.

• #6   9. jun 2010 Ok. Måske har Rene ændret "metoder" med tiden. Alle har jo lov til at blive klogere smiley

• #7   9. jun 2010 smiley

• #8   10. jun 2010 Vi har svømmet i Vodskov. Jeg har aldrig prøvet andre steder, så jeg har ikke noget at sammenligne med. Tinke fik ikke redningsvest på, og hvis jeg skal være helt ærlig, så jeg var rigtig ked af det i starten. Jeg synes det virkede meget voldsomt, og jeg var faktisk klar til at køre hjem. Vi valgte dog at blive og give det lidt tid, og det er jeg rigtig glad for i dag, for nu har jeg en hund der ELSKER vand! smiley

Tinke blev kastet i vandet de første gange, da det var den eneste måde vi kunne få hende i på. Jeg valgte så at jeg selv ville smide hende i, frem for der stod en fremmede mand og gjorde det. Det skar i mit hjerte at smide hende i, men efter de første gange sprang hun til sidst selv i... smiley

Det er dog meget svært at få en tid der oppe, jeg har forsøgt at få en tid, men jeg fik blot at vide, at der ikke var flere ledige tider. Så hvis man er heldig, så kan man måske få en afbudstid.

• #9   10. jun 2010 Min svømmer der ude og har aldrig prøvet andre steder, syntes det er fint nok, jeg kører det bare selv og min svømmer nogle runder og så op og få en pause og så forfra igen...
    Syntes det er et okay sted der ude... (Billeder der fra kan ses på min profil)

• #10   12. jun 2010 Jeg bruger René - ja han er lidt spøjs men han lader mig køre mit eget løb - jeg kommer selv ind og svømmer, og har selv købt en redningsvest til mine - det siger han ingenting til..

Jeg tror han har fundet sig i at jeg er underlig ha ha smiley

• #11   22. jun 2010 Nanna svømmer hos Rene hver mandag, første gang var hun utryg men hun blev ikke smidt i. Nu kan det ikke gå hurtig nok med at komme i vandet. Det er et godt sted og vi har kun positivt at sige om stedet.

Kommentér på:
hundesvømning i nordjylland

Annonce