{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lydighedstræning - hvor tit?
  • #1   10. jun 2010 hver dag, men det skal siges at hvis jeg kan mærke de er ved og gå døde i det kan jeg godt fide på og holde et par dages pause så er de ved og være sultne igen:) og så går jeg til rally med dem ved siden af lydigheden det er en god ting der sker hele tiden noget og det er en super god måde og få konon kontakt med sin hund på:)

  • #2   10. jun 2010 Jeg træner lydighed med mine 3-5 gange om ugen. Det er forskelligt hvor lang tid ad gange og forskelligt hvad jeg træner med dem.
    En masse variation kan også blive for meget for hunden. Man skal jo sætte sig nogle mål for, hvad man gerne vil have ud af de forskellige momenter.
    Foruden lydighed, går jeg spor 3-4 gange om ugen og laver forsvarsarbejde 1-3 gange om ugen.


  • #3   10. jun 2010 Hver dag - dog med enkelte undtagelser. Ca. 30 minutter.

  • #4   10. jun 2010 Det gør jeg dagligt på vores gåture smiley Selvfølgelig ikke hele tiden, hun skal have lov at gå og snuse jo.

    Lea - Iiiih hvor jeg glæder mig til at komme i gang igen når jeg læser dit indlæg!


  • #5   10. jun 2010 Rænne :
    Jeg elsker altså også bare at træne- gerne hele tiden ( så hvad laver jeg så her ? ).
    Jeg glæder mig helt vildt til jeg får gravhund ( enten bliver det i juni eller også september ). Det bliver en lidt anden for for spor jeg skal gå med den- og nok også lidt anderledes lydighed. Jeg kan faktisk næsten ikke vente med at komme igang og har idag været i maxiZoo og købe line, halsbånd og flexline.


  • #6   10. jun 2010 ( Og guuuud hvor var det altså et lille halsbånd. Lille dukke flexline og lille træningsline- undeligt når man er vant til store, grove ting )

  • #7   10. jun 2010 Lea - Går også bare og glæder mig til lejr, så skal der dælme trænes til den store guldmedalje! Masser af spor, masser af lydighed og masser af grp. c. Det bliver så godt. Skulle ikke undre mig om jeg så får meldt mig ind igen og kommer afsted nogen gange om ugen, det ville jo være kanon!
    Gravhund? Hold daop, det var da godt nok noget anderledes, spændende!


  • #8   10. jun 2010 Jeg tænker faktisk ikke så meget i variation. Jeg sørger for at have variation imellem øvelserne, så der både er kontaktøvelser (som fri ved fod) og selvstændige øvelser (næsesøg og felt).
    Nu er min hvalp ikke så gammel at jeg træner helt intensivt, men min voksne tager gladeligt 20 stillingskift med samme tempo og glæde. Hun bliver aldrig træt af at træne lydighed:)


Kommentér på:
Lydighedstræning - hvor tit?

Annonce