{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
992 visninger | Oprettet:

"Jeg ejer mor" {{forumTopicSubject}}

Jeg laver lige et indlæg fordi jeg meget gerne vil hjælpe min mor, men jeg ved simpelthen ikke hvordan, så håber der er nogen der er god til den slags træning smiley
Af en eller anden grund føler Carmen og Raija en eller anden form for ejerskab overfor min mor. De kan endda slås når det gælder hende. Men så snart mor ikke er til stede er de søde ved hinanden, faktisk direkte elsker hinanden.
Jeg prøver at finde ud af fejlen, men jeg kan simpelthen ikke forstå hvad hun gør galt.
De slås om hvem der skal sidde ved hende, hvem der får lov til at hilse på hende først, alt der overhovedet har med min mor og gøre.
Carmen er meget dominerende generelt, dog ikke så snart jeg har hende her hjemme, her kender hun reglerne og ved hvem der er leder.
Der kan dog stadig opstå problemer når der kommer gæster ind, der kan de finde på at angribe hinanden.
Er der nogen der ved hvad det er der er gået galt her? Normalt kan de så fint sammen og er glade for hinanden, både leger og putter osv. Men når det gælder mor eller at mennesker kommer ind af døren glemmer de alt kærlighed til hinanden.
Håber der er nogen der ved hvor kommunikationen glipper og hvordan man kan rette op på den.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "Jeg ejer mor"
  • #1   16. jul 2010 hmm... hvem hilser din mor først på, dig eller hundene?

  • #2   16. jul 2010 Øhh. Det er meget forskelligt faktisk. Nogle gange mig andre gange hundene.

  • #3   16. jul 2010 Vi havde næsten det samme problem med min mors gravhund og min onkels labrador der begge holder meget af min bedstemor... Men da vi fik hende til at stoppe med at hilse på dem først var det lige somom at de ikke længere havde behov for at "slos" om hende =)
    De fik så først opmærksomhed da de var faldet til ro... Så lærte de at de skulle være i ro for at få hendes gunst =)


  • #4   16. jul 2010 Kunne være vi skulle prøve det smiley Tak for rådet..
    Hvad med sådan generelt sofatid? Det kan de også finde på at slås om.
    Og Carmen kan endda finde på at lægge sig i døren når Raija er ude for at hun ikke kan komme ind o.O (Detter sker KUN hjemme ved min mor)


  • #5   16. jul 2010 Hehe der havde vi aldrig problemer, for en "lab" kan ikke være i sofaen, men det kan en gravhund =) hehe...

  • #6   16. jul 2010 Hmm.. Synes bare det er så underligt hvordan deres adfærd skifter alt efter om de er ved mor eller mig smiley Som om de samme regler ikke gælder begge steder? Og hvordan kan de være blevet misforstået der ovre?

  • #7   16. jul 2010 Måske ser de ikke din mor som en "overhund/leder-type"..? Hvis hun på en eller anden måde er kommet under dig og hundene i "flokken" så ville det vel være meget naturligt at de kun forstår dine "rammer" men ikke hendes..? Hehe ja jeg tænker altså bare højt, er ingen ekspert... =)

Kommentér på:
"Jeg ejer mor"

Annonce