Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle ikea pax skab 1.200 kr.
  • Klipning af hække 675 kr.
  • Opsætning af ny vandhane 800 kr.
  • Ny bruse slange 600 kr.
  • perlatorstykket fra køkkenet faldt af 700 kr.
  • Vaskemaskine vil ikke starte, virker som om program vælgeren er frosset men melder ikke fejlkode, 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvalpetræning i Odense?
  • #2   3. aug 2010 www.o-ph.dk

De starter vist op i næste uge...

• #3   3. aug 2010 hvor henne i odense bor du?

for vi er nogle stykker (nogle gange 3 andre gange 30) hunde som mødes inde i munkemose hver dag mellem 4 og 5. der er godt nok både store og små, og voksne og hvalpe. men det plejer at være nogle søde hunde der kommer.

• #4   3. aug 2010 Vi er også nogle stykker der mødes, som oftest i Odense SØ, hvor de fleste af os bor.
    Det´r er bla. en lille løwchwnhvalp, en labradorhvalp, en papillon, en jack russel, en labradorblanding, og min Gracie der er en aussie.
    Gracie er i øvrigt rigtig god til andre hunde, og især hvalpe. Da den lille løwchen var 10-11 uger gammel, var hun virkelig angst for andre hunde, og hylede og gøede, bare de kikkede på hende. Vi mødtes 2-3 gange hvor gracie bare sad og kikkede på den lille hystade. Den lille fandt så ud af at hun ikke er farlig, og de begyndte at lege. Gracie tager meget hensyn og leger forsigtigt. Nu tror den lille at hun er en stor farlig løve, og leger nu med de store hunde også.

Du kan læse mere om det her:
    http://www.hunde-forum.dk/hundetraef/16345-soger-legekammerater-i-odense-so.html

Mht. Hundetræning er der DKK, hundeadfærdsskolen Fyn og Pelle Plys. prøv at google dem.

• #5   3. aug 2010 Bor i nv, men er ikke noget problem da vi har bil, og hun er vild med at køre bil..
    Har prøvet at se ved dkk, men der ku jeg kun finde noget i højme, og det er alligevel lidt væk.. Vil lige prøve at google de andre.
    Tak for svar, vil meget gerne med hvor nogen mødes, lige pt har jeg bare arbejdstider hvor jeg først har fri kl 17.. Mødes i også i mosen i weekender?
    Og hvor ofte mødes i i SØ?

• #6   3. aug 2010 nej i mosen er det desværre kun i hverdagen.

• #7   4. aug 2010 DKK i Højme, Maiken starter snart nye hvalpehold.
    Tlf. 5189 1550
    eller info på www.dkk-kreds3.dk

• #8   4. aug 2010 Ok, så kan det være jeg kommer forbi en dag i mosen hvis jeg får tidligt fri smiley Lyder nemlig rigtig hyggeligt.. men så kan i vel ikke slippe vufferne løs?

Lone P, det har jeg kigget på, men sys bare Højme er lidt langt væk, desværre.

• #9   4. aug 2010 Der har også været hundetræning i Tarup gennem DKK, men der er ikke noget lige nu pga. brækket arm.

Eller er der træning i Ravnebjerg. Hvis du bor i Korup, er det bare ud af kalørvejen, og lige ud i krydset i Blommestlyst, så er du der efter ca. 1 km.

• #10   4. aug 2010 jo. vi slipper hundene. men kun hvis man har styr på den jo:)

men der plejer ikke være nogle der løber væk når der er andre hunde også

• #12   9. sep 2010 Jeg går til ringtræning i Odense. Man møder bare op de tirsdage man kan ,ed sin hund og 25 kr, ganske uforpligtende.:-)

Kommentér på:
Hvalpetræning i Odense?

Annonce