{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
871 visninger | Oprettet:

Træning vestfyn ? {{forumTopicSubject}}

Halløj - jeg har to chi piger, som efterhånden godt kunne bruge lidt træning igen ! den "gamle" er lydig nok mht til indkald osv - men er begyndt at "hidse" sig op over for andre, specielt hvis nogen går forbi haven smiley - så selvf også træning for at få lidt mere scosialisering med ind igen - hun er ellers en glad hund smiley

den nye - er noget 2 sky" hun er glad og logre med halen osv og kommer gerne hen til mig, men så snart jeg tager hånden ud efter hende, trækker hun sig tilbage, ?

Om aften når vi sider i sofaen kommer hun af sig selv og vil putte nusse - men hvis jeg tager ud efter hende på jorden så bakker hun - også selvom jeg ligger i hendes højde - hun virker som en glad hund, men jeg "forstår" hende bare ikke så godt - det er det jeg skal bruge hjælp til smiley

Hun kommer fra opdrætter hvor hun har gået med mor - far - samt to store hunde - men hun er meget sky over for fremmede hunde ? dem vi møder når vi går tur ihvertfald - der var intet med min anden tæve - efter 10 min i selvskab med min mors to mellem str hunde var der heller ikke noget - men hun kaster sig i selen hvis vi møder en anden -

ved ikke om det er for meget for hende at komme med på et hold???

er her nogen med god erfaring i sådanne hunde som vil tilbyde sin hjælp et par gange i ugen ?? mod betaling ??

ellers gerne fif fra andre som har oplevet det samme hunden er 1.8 mdr smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Træning vestfyn ?
Kommentér på:
Træning vestfyn ?

Annonce