{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
936 visninger | Oprettet:

'Kom her' komando {{forumTopicSubject}}

Vuf Vuf alle sammen.

Som jeg har skrevet i nogle andre forum oplæg har min kæretse og mig fået en lille schæfer hvalp, og han kan sit og dæk, og 'nej' er han også ved at have styr på.. men han har stadig ikke helt forstået hans navn, og det med at komme når man kalder.
Så har i nogle gode råd til hvordan man lærer sin hund at komme når man kalder.
Hvilke metoder har i god erfaring med?

CIndy, Laica og Kato

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  'Kom her' komando
  • #1   7. okt 2010 kalder navnet og når hunden søger kontakt, så en lækker godbid. Sådan jeg lærte min at komme smiley Og godbiden skal komme hver gang og lang tid.. Min er 2 år om lidt og han får for det meste stadig godbider når han kommer når jeg har kaldet smiley Der skal altid være noget ved at komme tilbage til dig. smiley
    De gider ikke hvis de ikke får noget for det smiley

Og tillykke med vapsen

• #2   7. okt 2010 Kald på ham, og giv ham en lækker godbid hver gang han så reagere. og kommer smiley

• #3   7. okt 2010 Det med navnet. Jeg har det sådan, at jeg vil have hunden kigger på mig når jeg siger navnet. Det indlærer jeg vha. klikker, først bliver der klikket og belønnet for at kigge i generel retning af mit ansigt, så skal der øjenkontakt til og derefter længere og længere øjenkontakt, selv når jeg står og vifter med godbidder.

Vil hvalpen ikke kigge på dig til at begynde med, så kan du holde en godbid op til dit hovede, den følger de som regel gerne.

Indkald har jeg indlært med lang line og altid, altid positiv med masser af ros, guffer, leg, tumlen og ja..."indkalds dans". smiley

• #6   7. okt 2010 Som Maj-Britt og Bodil!
    Kommando-godbid, kommando-godbid, kommando-godbid, med hunden helt tæt på, i snor eller indendøre!
    Og jeg bruger også fløjte eller "Her", hundens navn betyder også her hos os "kig på mig"!

• #7   7. okt 2010 Er man 2 personer så kan den ene person stå med lidt afstand sammen med hunden og den anden person kalder på hunden med hundens navn og siger kom så, der kan evt også klappes på kalder personens lår samtidig og så gives der godbider og man roser vildt når hunden kommer;;--))

Kommentér på:
'Kom her' komando

Annonce