{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
667 visninger | Oprettet:

Jagter løbere {{forumTopicSubject}}

Når vi er ude og gå tur løber Kiwi efter løbere og gør af dem.
Det er ret fustrerende for os og selvfølgelig også for løberne.
Jeg har absolut ingen ide om hvordan dette kan trænes væk, hun gør det både i snor og uden.

Når jeg selv har opdaget løberen kan jeg sagtens holde hendes opmærksomhed, men hvis løberen kommer bagfra kan jeg intet gøre.

Selvfølgelig skal jeg holde hende i snor når jeg ikke har 100 % styr over hende, men ofte løber løberne så langt væk at det ikke er noget problem, og hvis de så kommer tæt nok på tager jeg hende i snor, og holde hendes opmærksomhed på mig..
Dog gør hun også "udfald" mod løbere når hun er i snor..

Hun elsker at løbe, og da hun var mindre ville hun gerne jagte fugle som jeg fik trænet væk..
Men jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad jeg skal gøre overfor dette problem.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jagter løbere
  • #1   11. okt 2010 Hold din hund i snor.. der findes ikke noget mere træls end folk ikke har styr på sin hund

• #2   11. okt 2010 Frittemor: Jeg er helt enig! Også derfor jeg gerne vil træne det væk.. Men her forleden dag på trods af at hun var i snor kom der to løbere bagfra og gav mig og kæresten det største chok, Kiwi sprang lige i mod dem, og gøede af dem.
    Problemet er jo når jeg ikke ved at løberen kommer, selv i snor. Og løsningen kan umuligt være at hun ikke skal gå tur..

Kan det ikke trænes væk?

• #3   11. okt 2010 Okay så jeg skal bare blive ved smiley Det er bare vildt fustrerende, for nogle dage er hun jo rigtig dygtig og er fuldstændig ligeglad med alt og alle, og andre dage skal ALLE jagtes!!

• #4   11. okt 2010 Tak for rådene, vi må lokke nogle venner ud og løbe indtil vores jagthund slapper lidt af smiley

• #5   11. okt 2010 Kan dette ikke fremprovokere at hun ønsker at jagte dem endnu mere? Kan godt regne ud at hun skal have godbidden af dem når hun er rolig, og ikke gør osv af dem..

Kommentér på:
Jagter løbere

Annonce