{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
832 visninger | Oprettet:

hyler og piver {{forumTopicSubject}}

jeg har en lille mopspige på 9 uger der piver og hyler ved sengetid .
jeg er en plydremor som så har taget hende oppe i sengen.(ved godt det er dumt)
Men nu skal det være slut da vores anden hund osse gerne vil være med oppe i sengen.
jeg har i de sidste dage observeret at hun piver når jeg er ude i køkkenet eller sidder i sofaen. Er det fordi hun stadig ikke er helt tryg.

min hanhund baoo gider ikke at sove med hende så har taget hendes kurv ind i soveværelset og taget min hånd ned til hende når hun piver .Men hun bliver ved med at pive i lang tid .. ER der andet man kan gøre andet end tålmodighed.?
Og til jer der har 2 hunde sover de sammen og hvor længe gik der før de gjorde det ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hyler og piver
  • #1   29. okt 2010 mopser er jo trygheds narkomaner,,og jeg ville ikke lade sådan en lille en hyle.Lad hende sove ved dig til hun er helt tryg og så kan du sagtens vænne hende far det igen((håber jeg:-))

  • #2   29. okt 2010 Jeg har haft flere hunde ad gangen den sidste 25 år, og de har sjældent sovet sammen.

    Men ja, giv det tid.


  • #3   29. okt 2010 Min 9 (næsten 10) ugers DSG nærmest SKRIGER når man går fra rum til rum, dog ikke hver gang. Det er ca. 1 ud af 10 gange han gør det. Jeg forsøger at "vende tilbage" inden skrigeriet starter, og hvis det er startet, prøver jeg at vente med at gå ind til han holder en lille pause.
    Har ikke selv problemet om natten, utroligt nok. Der sover han i køkkenet, sammen med de 2 andre hunde, og vi hører ham ikke. Jo måske et lille piv lige når vi har lagt os, men så bliver der ro, stort set med det samme.


  • #4   29. okt 2010 ja hun er en lille tryghedsnarkoman og det er da osse dejligt at hun allerede har knyttet sig til mig og det bliver osse nydt meget .
    Men vil bare så gerne ha hende ud af min seng .
    Hvis hun piver i sin kurv ved min seng og jeg tager hende i sengen så har hun jo vundet eller skal jeg tage hende op i mine arme og få hende i ro og lægge hende i kurven igen og så lægge hånden ned i kurven med det samme.
    jn&sn N...da vi fik baloo havde jeg ham oppe i sengen da han var hvalp til han var 6 mdr og det tog lange4 mdr at vænne ham fra så orker næsten ikke det igen.
    Selvom jeg elsker at hygge nusse med mine dejlige hunde


  • #5   29. okt 2010 jeg kender godt det med at have mops i sengen det er svært at sove:-)9
    Måske du skal have kurven nede ved siden og så holde din hånd der som du gør og så vente hun ikke piver?
    Selvfølgelig er det også klart de bliver ked af at blive smidt ud af sengen når de er vant at ligge der


Kommentér på:
hyler og piver

Annonce