{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
933 visninger | Oprettet:

Pøller og Tisser {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.

Vores lille Kato hvalp har aldrig nogen sinde tisset eller pøllet inde i campingvognen hvor vi bor. Han er vant til at gå uden snor, og går ned i haven når han skal tisse og pølle.

Men når han bliver passet af min svigerfar, tisser og pøller han indenfor, selvom de er ude og gå hele tiden. Min svogerfar har snor på ham når de går, så ved ikke om det er det der forhindre ham i at skride udenfor..

Men ved i hvorfor det kan være at han gør det indenfor hos andre?

Cindy

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pøller og Tisser
  • #1   11. nov 2010 Min første tanke er, at han er utryg

• #2   11. nov 2010 Min gamle husky nægtede at lave noget som helst, hvis hun var i snor. Hun har præsteret at holde sig i op til 24 timer, hvis der ikke var en have eller et andet sted, hvor hun kunne slippes løs....

Men som Rænne skriver, kan det også sagtens være utryghed, når der er tale om en hvalp. De vil helst ikke gøre opmærksom på sig selv fremmede steder.

• #3   11. nov 2010 Det er ikke fordi han er utryg, for han ELSKER at være der, så tror det er fordi at han har snor på.

• #4   11. nov 2010 Det er et nyt sted, for hunden og skal sætte sin afmærkning. Og det kan være et problem for en hvalp.
    En ting er og være renlig i sin egen have og i sit eget område, noget andet er et fremmet område .
    Vvedr snoren , og hvis det er den så må i jo træne den i og have snor på når den skal.
    Også uden for haven. Jo mere den er vant til snor jo lettere er det for andre og passe den.
    Hvad når i går tur med ham på fremmede steder, hvor han er i snor ?

• #5   11. nov 2010 Selv om han elsker at være der indefor, så kan det jo godt være fremmed/utrygt for ham udenfor, da det jo ikke er der han kommer til daglig...

• #6   11. nov 2010 (Tanja) - nej men vi er tit på besøg og der har vi ham altid med.

(Brug hjernen før du køber hund) - Jamen da vi lige havde fået ham havde han selvfølgelig snor på, og der kunne han godt gøre det, men så efter en uge slap vi ham. For vi bor på en stor grund hvor han selv render rundt og gør det han nu skal.

• #7   11. nov 2010 Min Millepige vil også kun gøre det uden snor især når hun skal af med det store.

• #8   11. nov 2010 Cindy - Når i er på besøg, er i så ikke for det meste indenfor?

• #9   11. nov 2010 Vil han godt gøre sig ren når i er med på besøg?

• #10   11. nov 2010 Tanja - vi er ikke udenfor hele tiden. Når vi er forbi for at hygge lidt eller spiser med, så kan vi ikke sidde udenfor bare for hans skyld, men vi lukker ham ham tit lige ud, også tisser han som regel, men det er når vi ikke er der, og selvom han og min svigerfar så går i 20 min, så vælger han stadig at gøre det indenfor.

Brug hjernen inden du køber hund - mener du at vaske sig selv eller? for det har jeg ikke lagt mærke til om han gør

• #11   11. nov 2010 Tisser og pøller han når i er der på besøg?
    Svigerfar kunne prøve og give hunde en lang line på, ude i haven. Hunden er åbenbart ikke vant til og gå tur men gøre tingene i haven.
    Så en lang tøjsnor på, så hunden kan føle sig fri.

• #12   11. nov 2010 Brug hjernen inden du køber hund - Jo han er van til at gå tur, vi går med ham flere gange om dagen, vi bor på en slags går, men marker og skov til begge sider ham han går og hygger sig i hver dag. så jo vi går tur med ham.
    Han gør det kun når vi ikke er der.

• #13   12. nov 2010 Cindy - Det er lige præcis det jeg mener.
    Din hund er tryg indenfor hos din svigerfar, derfor tisser han indenfor.
    Når din svigerfar går med ham udenfor er han ikke tryg, da det er et lidt fremmed sted, og der har været fremmede hunde. Kato venter derfor med at tisse, til han er kommet ind i trygge omgivelser igen.

• #14   12. nov 2010 Jeg kan bare ikke forstå det, for når vi selv går med ham nye steder.. Nu er han 5 måneder, og vi tager ham nye steder hen hele tiden, vi har haft ham med til jylland og fyn, og mange område hvor han godt har kunne gøre det han skulle. og der er trods alt andre mennesker, og alle de jagthunde som går ude ved os.

• #15   12. nov 2010 Det kan jo være han ikke føler sig helt tryg når du ikke er der, med mindre han er indenfor...

Men det er jo heller ikke sikkert jeg har ret - Det er også muligt han bare er en af dem, som har det bedst uden snor.

Kommentér på:
Pøller og Tisser

Annonce