{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp mig med og lære min hund tricks
  • #1   23. nov 2010 Pote: Tager poten, roser, godbid - Fortsætter mange gange - mens din hånd bliver mere passiv - til sidst kommer poten selv.

Sit: Tager en godbid kører over hovedet s hun bliver nød til at sætte sig

Dæk: fører ind under maven som hun skal bakke og lægge sig

Pys: godbid i den ene hånd og flad lodret med den anden - hunden søger hen til godbiden, men sætter snuden på den flade hånd - hvorefter du giver godbiden når dette er indøvet og kan - fjernes den lodrette hånd og hunden skal istedet markere på din næse - indøv og tilsæt kommandoen pys.

• #2   23. nov 2010 Dæk: få hunden til at sidde. Knyt hånden og pres den mod gulvet foran poterne. Når hunden lægger sig, sig dæk og giv godbid

zig-zag: Hav en godbid i hver hånd. Få hunden på venstre side. Tag et stort skridt med højre ben imens du stikker højre arm hånd med godbid igennem benene og hen til hunden, før hånden tilbage, når hunden følger efter. Gentag ved det andet ben.

Danse: før godbid over hovedet på hunden, drej armen i en cirkel. hunden skal gerne dreje om sig selv i forsøg på at få fat i godbidden. Sæt kommandoen danse på.

Indkald: hav en makker med, som holder hunden. Sæt en laaaang (f.ek. 15 meter) line på hunden og gå væk indtil du ikke kan komme længere, sæt dig ned og kald. Kald max tre gange. Hvis det ikke hjælper, så begynder at hive snoren ind ganske langsomt. Ros og giv godbid, når hunden kommer

• #3   23. nov 2010 'Twist' = hunden går i en cirkel om sig selv. Du fører den først med en godbid, når den forstår det kan du lave cirklen (med din hånd) meget mindre og tilsidst gør den det bare på stemme kommando

• #4   23. nov 2010 Mange tak smiley Det vil jeg prøve og lære hende...

Kommentér på:
Hjælp mig med og lære min hund tricks

Annonce