{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
421 visninger | Oprettet:

Video fra Agilitytræning {{forumTopicSubject}}

Jeg synes bare lige at i skal se et lille klpi fra vores træning i tirsdag, det var dog ikke det bedste gennemløb han havde, da vi havde lidt kommunikationsproblemer, ved de to spring før balancen.

Det er 4 gang Bobo løber Agility...

http://www.youtube.com/watch?v=AWJ6G-aa_O4

Ogå så skru ned for lyden, så er i fri for at høre på mig...

Hilsen Marianne

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af opvaskemaskine 970 kr.
  • Service af fjernvarme anlæg 1.447 kr.
  • rede en fjernsyn fra at falde ned 700 kr.
  • nedsat gastryk - de 4 blus kan ikke fungere samtidig. 1.500 kr.
  • Opsætning af gardinstang og opsætning af 2 rullegardiner. 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Video fra Agilitytræning
  • #1   11. maj 2006 Det ser godt ud :o)
    Uh det er også lang tid siden vi har været til træning :o(
    Hun har lige været i løbetid nemlig, men på søndag skal vi i gang igen :o)
    Håber bare ikke de andre er blevet for gode nu, men så må vi bare indhente dem *GG*

• #2   11. maj 2006 har ikke forstand på agility, men det ser godt ud! En glad hund...

• #3   11. maj 2006 Jeg har også lige været inde og lure lidt på jeres klip. Det ser da meget godt ud.
    Som du skriver så er I rimelig grønne, så det glæder mig at se, at I løber små sekvenser.......
    Jeg vil sige at passagen mellem posen og springer, hvor Bobo går med dig indenom springet faktisk også er lidt svær for en ny hund, fordi hundene ofte er lidt desorienteret efter posen. Derfor ville jeg nok sætte springet på en lige linje efter posen for at gøre det lidt lettere for hundene.
    Bare lige en hjælpe-kommentar.....
    Held og lykke med træningen fortsat

• #4   11. maj 2006 Tak allesammen!

Berit: tak for din kommentar, den tager jeg meget alvorligt, da jeg ved at du er meget garvet indenfor Agility, men nu er det jo ikke mig der laver banerne, Jeg har dog købet nogle pinde, så jeg kan selvtræne(så laver vi endnu kortere sekvenser) det eneste jeg så ikke selv kan træne, er posen og tunnelen(og de er meget dyre i indkøb).

Har du forresten hørt om træningen i Hvalsø er god?

Hilsen Marianne

• #5   11. maj 2006 Hej igen:
    Nej jeg ved godt at det ikke er dig der laver banerne..... Ville også bare gøre dig opmærksom på, hvad grunden kunne være at det lille kiks.
    Ja forhindringerne er dyre at købe selv. Jeg har efter en del år endelig fået investeret i en tunnel......
    Hvalsø er så vidt jeg ved en ganske god klub. Faktisk skal jeg til stævne i Hvalsø på lørdag......

• #6   11. maj 2006 Ok, jeg er også rigtig glad for at der nu er kommet en fornuftig forklaring på kikset... jeg svare nok også kun sådan fordi jeg ikke er super tilfreds med træningen, det er som om mig og træneren ofte går fejl af hinanden, fx. i tirsdag, da vi skulle stpooe en bane lige før tunnelen som Bobo elsker, så spurgte jeg om vi ikke måtte tage tunlen med, da Bobo se det som en positiv fortærkning, nej det måtte jeg ikke, ok, så stoppe jeg ham før tunlen, og så siger hun, se han kunne jo godt... øhhm ja har jeg sagt andet? jeg mente bare at han ville have godt af at slutte en bane med noget af det han elsker.

Selvfølgelig har hun ret i at man skal kunne stoppe sin hund, men han er ung og ny, så er det vigtigste ikke bare glæden???

Undskyld at der lige kom lidt galle, men jeg har ikke så mange andre at lufte min fustration over for...

• #7   11. maj 2006 stpooe=stoppe

• #8   11. maj 2006 Åhh jeg bliver nød til at skifte klub... Meget kedeligt, når man bor 5 minutters kørsel fra den jeg går i nu.

• #9   11. maj 2006 Berit: ja jeg ved de holder et stort arrangement i weekenden, og jeg ville bare SÅ gerne hen og kigge, men nææ nej jeg skal på Kroophold med hele den pukkelryggede svigerfamilie, i Tappernøje.

Held og lykke!

• #10   11. maj 2006 En god klub kan også have trænere af forskellige kvalitet.
    Og jeg synes da heller ikke at man skal bremse hunden i starten. Bedre at få tunnelen med end at skulle stoppe fremaddriften.....
    Ærgerligt at du ikke kan komme. Det har ry for at være et godt stævne.
    Hvorfor skal du skifte klub??

• #11   11. maj 2006 Tjaa der er kun en Agilitytræner og et hold... såå der er ikke så meget at vælge imellem.

• #12   11. maj 2006 Og jeg kan mærke at jeg bliver indebrændt af den træner som vi har.

Hun træner slet ikke den fremaddrift, som jeg har læst om, og så jeg synes lyder rigtig god.

• #13   11. maj 2006 jeg søger lige venskab....

• #14   11. maj 2006 Du er hermed Accepteret... smiley

• #15   12. maj 2006 Uha det så da godt ud. Vi går også til Agility. Det er sjovt:-)

Kommentér på:
Video fra Agilitytræning

Annonce