{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
760 visninger | Oprettet:

~ Den røde ko ~
~ Den røde ko ~
Tilmeldt:
30. jan 2010
Hunde: 1 Emner: 100 Svar: 525

At lære "Hvilken en?" {{forumTopicSubject}}

Jeg er helt fasineter af denne video:
http://www.youtube.com/watch?v=VE6SpxPzzwI&feature=channel

Nu ville jeg jo gerne lære Akila det. Men har i en ide hvordan? Hun er en vildbasse til forskel med den dejlige hund i videoen. Men hun har fat i konceptet med at "pege" med poten (hvis jeg har guffen i hånden). Nu skal jeg bare lære hende at pege på et krus og at hun skal vælge det rigtige krus. Nogen gange går det for hurtigt så hun vælger bare....


Kommentarer på:  At lære "Hvilken en?"
  • #1   16. dec 2010 Hun skal bare ikke have noget ud af at vælge forkert. Jeg har lige prøvet det med min og han fattede det ret hurtigt, men nu hjælper det også godt at det er om aftenen, så kan han lettere sidde stille.
    Min skal ikke bruge poten, men bare dutte med snuden, da han derved lettere kan lege det med andre fx børn, da de så ikke er i fare for at få en pote i hovedet ;o)


  • #2   16. dec 2010 Vi træner osse vildt på det. Men go ide det med at dutte. Men hvordan snuser din så frem til den rigtige hånd? For der kan han vel hurtigt komme til at dutte forkert, nå den snuser?
    Vi er gået langsomt frem. Så hun ser i hvilken hånd jeg lægger den. Og det har været samme hånd nogle gange. Så har jeg skiftet hånd. Nu skal vi snart til hvor hun ikke ser hvilken hånd. Så håber jeg at hun snuser sig frem inden hun vælger. Det er smadder sjovt. Men rigtig go pointe det med at det kan være voldsomt med en stor pote på en lille barnehånd. Nu er jeg alene, men har da en niece og 2 nevøer....


  • #3   16. dec 2010 Min basse er nemlig kommet til at give min niece en på lampen engang fordi hun sad på knæ foran hunden og sagde goddag...slam og hunden sagde goddag. Hun tuede helt vildt - vist mest fordi hun blev forskrækket, men bagefter gik hun hen og gav hunden en kæmpe krammer og sagde "det var ikke din skyld, det var min"...sødt :o)
    Derfor dutter vi her i firmaet ;o)

    Jeg gik lige på og hårdt med at gemme gufferne under to bøtter hvor han ikke kan se guffen. Han sidder og kigger lidt, snuser så og duttede 2/3 af gangene den rigtige - vel og mærke den første gang. Vi vil arbejde videre med det en anden dag, da han efterhånden er for træt til at sidde op :o)


  • #4   17. dec 2010 Nåå, ja det var da sødt af hende. Men det er jo mange gange forskrækkelsen der gør mest "ondt".

    Ja, det var da på den hårde måde du startede *griner* Men det er jo samme resultat i sidste ende. Akila er bare nogen gange meget oppe og køre, så jeg tror jeg må tag den stille frem.


Kommentér på:
At lære "Hvilken en?"

Annonce