{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
897 visninger | Oprettet:

Så har vi fået {{forumTopicSubject}}

Trænet lidt mere stå idag med Cha Cha smiley

http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=59791

Og fik også lavet en ny ringtrænings video. Normalt er Cha Cha og jeg til ringtræning hver lørdag men der var ingen træning idag så vi besluttede at øve lidt herhjemme

http://www.hundegalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=30805

Hva syntes i??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så har vi fået
  • #1   29. jan 2011 Malinois fan : Ihh mange tak skal du have smiley

  • #2   29. jan 2011 Hun ser utrolig flot ud =)
    Og rigtig god ide at filme sig selv under træning. Også gerne noget hvor hun løber lige væk og lige mod kamera, ligesom til udstilling, og kamera er dommer. På den måde kan i også selv se evt fejl selv og gerne stil hende op foran kamera - egentlig bare nogle ture hvor man leger udstilling =)


  • #3   29. jan 2011 Du vil altid være i mit hjerte skat : Tusind tak smiley

    Ja jeg er faktisk vildt glad for at vi har valgt at optage når vi øver for det gir mig en mulighed for at studere klippene millioner af gange og se hva jeg kan gøre bedre smiley Næste gang vil vi prøve at løbe i trekant med hende og prøve at stille hende op og se hvad der ska finjusteres ..

    Øvelse gør mester smiley Og Cha Cha er helt vild med at trave rundt griner..


  • #4   30. jan 2011 Malinosfan :

    De europæiske og amerikanske linje er i bund og grund ens.. de har samme racestandard under FCI / DKK og SKAL bedømmes ens, men herhjemme i lille danmark er folk desværre inkl. dommere meget fikseret på de næsten hvide golden. Vi er så vidt jeg ved de eneste i DKK der har en golden af amerikansk linje

    Der forskellen ligger er udseende. Meget mere pels, lidt kraftigere bygget, b.la har de meget kraftige benstammer i forhold til de europæiske linjer og de har et fantastisk udtryki ansigtet. Og farverne hos de amerianske er alle fra golden og op til meget mørk ( som ses herhjemme hos jagt linjerne) Hvide golden af amerikansk linje findes IKKE.. De er fra lys gylden ( ikke creme/ hvid) til meget mørk gylden.

    Vi vil møde meget modstand i udstillingsverdenen men det var vi klar over, men vi er kommet for at blive og giver ikke fortabt.

    Vores store drøm var at få en golden af amerikansk linje og den drøm har vi fået opfyldt med vores fantastiske Cha Cha og den næste store drøm er engang at have kennel / opdræt af amerikanske smuksakker herhjemme i DK smiley

    Vi vil ALTID vælge den amerikanske linje. Den er i vores øjne helt PERFEKT )


  • #5   30. jan 2011 Headhunters Choice :

    Er ikke træt af dig SMIL

    Ja når jeg skriver hvid så er det det som dig og andre vil kalde creme eller lyse smiler

    Prøv at se videoen fra skue vi var på i bække :

    http://www.hundegalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=30605

    De er jo nærmest hvide alle sammen. Cha Cha er den eneste med GOLDEN farve he he

    Det er ikke fordi jeg syntes at de "hvide" er grimme bestemt ikke, de er smukke, men for os er en golden retriever golden som navnet siger SMIL


  • #6   30. jan 2011 Headhunters choice: Den største grund til at det ikke bliver nemt er at hun er af ameikansk linje men som sagt vi giver ikke op.. Vi er kommet for at blive smiler smiley

Kommentér på:
Så har vi fået

Annonce