{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.639 visninger | Oprettet:

Råd og hjælp til gøende hunde. {{forumTopicSubject}}

Hej,

Jeg har et problem/spørgsmål. Jeg har 2 hunde, en Islandsk fårehund på 6år og en lille pomeraner på 2,5år. Vi står i det dilemma at vi gerne vil flytte i lejlighed da vi gerne vil tættere på byen, men vi er lidt bange for at naboerne vil klager over dem, da de gør meget når vi går og her hvor vi bor nu, har vi have og de gør lige så snart de kommer ud eller de høre den mindste lyd.

Hvad kan vi gøre?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Råd og hjælp til gøende hunde.
  • #1   26. apr 2011 Det lyder ikke godt at de gøer så meget.... jeg ved af erfaring at gøende hunde ikke er særlig velset i lejligheder, så jeg ville nok anbefale jer at blive boende hvor i bor nu indtil de ikke er her mere. Tror at det nok vil være for sent at lære dem at holde op med at gø hvis de har gjort det i hele deres liv, men det kan jo være at der er andre der sidder inde med råd til hvordan man kan.

  • #3   26. apr 2011 prøv at sprøjte dem med vand fra en vandforstøver hver gang de gør.
    det hjalp på vores.


  • #4   26. apr 2011 Lad være med at sprøjte med vand. Jeg gjorde det samme og har i dag en hund, som gør men er panisk bange for alle former for flasker. Det er så synd. Men det er bare to meget gøende racer i har valgt. Det ligger til deres natur og er meget svært at træne ud

  • #5   26. apr 2011 vand hjalp altså også på mine, de gør ikke mere.

  • #7   30. apr 2011 tror jeg vil prøve dine øvelser de lyde fine og nej sprøjt ikke vand på hundene og brug ikke høje lyde din hund bliver bare bange og det er meget svært at få dem gjort trykke igen især de høje lyde kan med virke til at hunden bliver bange for torden og fyrværkeri ;(
    Winnie


  • #9   1. maj 2011 ingen af mine hunde er blevet angste efter jeg har brugt vand sprøjten så det er noget være fis.

  • #10   1. maj 2011 Frederikke det kommer an på hunden, nogle er mere frygtssomme end andre, min hund gør 3 gange så meget når jeg finder vandflasken frem, hun gør af den fordi hun er bange for den, så nej det er ikke noget fis..

Kommentér på:
Råd og hjælp til gøende hunde.

Annonce