{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.210 visninger | Oprettet:

Ang.hundetræning.. {{forumTopicSubject}}

Jeg er bare nysggerig, fordi jeg selv drømmer om at blive hundetræner og træne hold, hvor det er billigt og sjovt! Så kunne derfor godt tænke mig at vide hvad hundeejer de kunne tænke sig til sådan nogle træningstimer!

Hvad betaler i for hundetræning om måneden for 1 gang om ugen?

Og hvor længe vare træningen?

Er i tilfredse eller utilfredse ?

Har i nogle ønsker til træning af hensyn til tid, træning, plads, pris eller andet, som i ikke mener i får opfyldt hvor i går til træning?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ang.hundetræning..
  • #1   8. maj 2011 Jeg er godt tilfreds med min klub og ved jeg også bliver det for min anden klub (starter i morgen) da jeg kender mine trænere gennem mange år =)
    Det ene sted træner jeg gritis (er elev) og det nye er vist 900 for et år (eller noget i den stil =) )

• #3   8. maj 2011 Okay. super.

Jeg kender bare et sted hvor det er hundedyrt at gå til træning. Det koster vist 600-800 kr for en måned.. :S

Rimlig peberet må jeg nok sige.

• #5   8. maj 2011 Nu, familie... Mit ene sted er også dkk =) og er rigtig glad for det (også der jeg er elev)

• #7   8. maj 2011 viby =)

• #8   8. maj 2011 God pris
    Positiv indlærigs principper
    Indhegnet område
    ikke tæt på vej
    begynder lydigheds kursus for voksne hunde og ikke kun hvalpe.
    Kurser hvor man lærer basis ting som sit dæk, stå gå med side fri bliv osv osv.

Personligt synttes jeg det der træning med 10 gange osv er noget være MØg. Syntes der minimum skal være 15 gange så hundene også kan få det helt ind på lyshinden og så de måske har flere gange i træk med det samme og ikke kun en gang med en ting. min 1½ times træning. inkl lidt hunde leg/ pause så hundene lige kan få løbet krudt af og leget med de spændende andre hunde.

evt mulighed for privat træning af en familie med flere hunde. eller vennepar med flere hunde.

• #11   8. maj 2011 Nu, familie... Det er meget som det er ved os også =)

• #14   8. maj 2011 For mig er det vigtigt at træneren er veluddannet - vælger primært trænere uddannet hos Irene Jarnved el.lign.

Jeg har tidligere trænet i DCH, DKK og Bulldog klubben - ingen af stederne var jeg vildt imponeret over... Selvfølgelig kan man finde gode trænere disse steder også - men det er umuligt at vide på forhånd, og så har man pludselig spildt penge fordi træneren ikke lever op til forventningerne..

Jeg foretrækker mindre hold, så der er tid til hver enkelt.
    Træneren skal have et vidst race-kendskab

I fremtiden kommer vi til at træne forskellige steder, da hvert af de to steder opfylder forskellige behov smiley

• #15   8. maj 2011 Vi betaler 500 kr for rallytræning over 8 gange.
    Træningen varer 1-1,5 time pr. gang. Det passer os fint, da Lúa er træt efter den time. Rally er udmattende rent mentalt fordi hunden skal koncentrere sig meget.

Vi er meget tilfredse med nuværende træningssted (privat hundeskole), da instruktøren bruger tid på at komme med fif og forslag til forbedringer og ændringer - også mht. sundhed, alm. adfærd mv.

For os er det meget vigtigt at instruktøren er kompetent, uddannet og kender mange racer - ogse de mere specielle, da vores race ellers bliver misforstået.
    Pladsen skal være indhegnet.
    Der skal være mulighed for leg og samvær efter træningen, for de hunde, som kan sammen.

• #17   8. maj 2011 Jeg giver 250 for en sæson. (sommer og efterår)

• #18   8. maj 2011 Jeg fik endda rabbat fordi jeg kom med 2 hunde.

Jeg er godt tilfreds med træningen smiley

Vi træner ca. 1-1,5 timer.
    en gang om ugen.

til spor betaler jeg 200 kr for 4 gange.
    gravtræning 30 kr pr. gang.

Kommentér på:
Ang.hundetræning..

Annonce