{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.429 visninger | Oprettet:

Lejlighedshunde og pottetræning {{forumTopicSubject}}

Hej derude smiley

Til jer der har hund i lejlighed, hvorn træner i jeres hunde i pottetræning?

Min veninde fortalte mig, at når man pottetræner en hvalp skal man finde et fast sted og sætte den hver gang den skal på potten, men hvad hvis man bor lidt tid væk fra en sti eller lignende?

Der hvor jeg bor, og håber på og få en lejlighed hvor der må holdes hund er der græsplæner lige ude foran opgangen, og så er der stier hele vejen rundt om blokkende, men jeg tvivler på folk ville syns det var lækkert hvis nu man satte sin hund lige nede foran på græsplænen os selvom man rydder op efter den har poopet...

Jeg kan jo så håbe på jeg får en lejlighed tæt på stien så jeg ikke skal rende så langt med hunden, men som sagt, hvad gør i der måske ikke lige har en sti i nærheden?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lejlighedshunde og pottetræning
  • #2   1. jun 2011 Ja det er jo os det jeg tænker, hvis lillefisen VIRKELIG skal på potten kan man jo ikke rende så langt med den...

Min venindes hund (de bor os herude) når kun lige ud på plænen foran opgangen, og SÅ skal hun tisse, det gør jo heller ikk så meget, det er jo bare tis, men vil være lidt bange for nogen ville klage over en hund pooper ude på plænen hvor deres børn leger, os selvom man rydder op :-s

• #3   1. jun 2011 Kommer meget an på hvalpen. Nogle hvalpe vil helst gøre sig ren på det samme kendte sted. Nogle holder sig til de kommer til et kendt sted,, og hvis den ikke er tryg ved stedet, holder den sig til i kommer ind igen. Andre er ligeglade. Men salm op efter den så er problemet nok ikke så stort.

• #4   1. jun 2011 Okay, så jeg finder ud af hvad den er til når jeg en gang får en smiley

Ja man kan håbe de har lidt forståelse for det smiley

• #5   1. jun 2011 Ingen steder.. Hunden kom ned 6-7 gange i timen i starten.. Hver gang hun havde spist, drukket, sovet, leget etc..

Jeg prøvede med aviser, men dem splittede hun bare ad, så det droppede jeg..

Synes klart det er det bedste at de bare lærer at gøre det udenfor fra start af..

Og jeg boede på 3. sal, da Luna var hvalp

• #6   1. jun 2011 Og vi løb ned på det grønne græs lige foran døren. Jeg bar hende, hun lå på ryggen i mine arme. Det er måske et gammelt tip, men jeg har hørt at de ikke tisser, hvis de ligger på ryggen..

Så var det bare at suse ned af trappen, få tisset og skidt og op igen smiley Og selvfølgelig samle op smiley

• #7   3. jun 2011 hver evig eneste gang i har gjort et eller andet, drukket, leget, sovet, spist.. whatever.. UD.. det er fuldstændig ligemeget hvor det er henne, bare det er udenfor..
    også ROS for guds skyld..

kommer den nu ved et uheld til at tisse på gulvet uden du har set det, så fred være med det..
    men går den og snuser og søger væk så skynd dig at tage fat i den og ud med den smiley

Kommentér på:
Lejlighedshunde og pottetræning

Annonce