Lejlighedshunde og pottetræning {{forumTopicSubject}}
Hej derude
Til jer der har hund i lejlighed, hvorn træner i jeres hunde i pottetræning?
Min veninde fortalte mig, at når man pottetræner en hvalp skal man finde et fast sted og sætte den hver gang den skal på potten, men hvad hvis man bor lidt tid væk fra en sti eller lignende?
Der hvor jeg bor, og håber på og få en lejlighed hvor der må holdes hund er der græsplæner lige ude foran opgangen, og så er der stier hele vejen rundt om blokkende, men jeg tvivler på folk ville syns det var lækkert hvis nu man satte sin hund lige nede foran på græsplænen os selvom man rydder op efter den har poopet...
Jeg kan jo så håbe på jeg får en lejlighed tæt på stien så jeg ikke skal rende så langt med hunden, men som sagt, hvad gør i der måske ikke lige har en sti i nærheden?
feb 2011
Følger: 7 Følgere: 12 Hunde: 5 Emner: 65 Svar: 453
Min venindes hund (de bor os herude) når kun lige ud på plænen foran opgangen, og SÅ skal hun tisse, det gør jo heller ikk så meget, det er jo bare tis, men vil være lidt bange for nogen ville klage over en hund pooper ude på plænen hvor deres børn leger, os selvom man rydder op :-s
okt 2008
Følger: 10 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 118 Svar: 8.147
feb 2011
Følger: 7 Følgere: 12 Hunde: 5 Emner: 65 Svar: 453
Ja man kan håbe de har lidt forståelse for det
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.780
Jeg prøvede med aviser, men dem splittede hun bare ad, så det droppede jeg..
Synes klart det er det bedste at de bare lærer at gøre det udenfor fra start af..
Og jeg boede på 3. sal, da Luna var hvalp
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.780
Så var det bare at suse ned af trappen, få tisset og skidt og op igen
maj 2011
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 4 Emner: 111 Svar: 3.043
også ROS for guds skyld..
kommer den nu ved et uheld til at tisse på gulvet uden du har set det, så fred være med det..
men går den og snuser og søger væk så skynd dig at tage fat i den og ud med den
Lejlighedshunde og pottetræning