1.038 visninger
|
Oprettet:
Agilityklub skift? {{forumTopicSubject}}
Hejsa.
Jeg skal flytte fra Århus til Odense om et års tid. I året indtil skal jeg starte til agility i DKK viby, og regner da med jeg vil fortsætte så lang tid som muligt. Men så AVS gik det op for mig, at DKK ikke har opholdssted i Odense? Hvad gør man så? Hvis man eks. er rykket op i en bedre klasse, og starter i fx Och agility, skal man så starte helt fra ny i de lave klasser igen?
Jeg er helt grøn på dette område, så ved ikke engang om jeg har formuleret spørgsmålet korrekt, men jeg bliver glad for lidt hjælp her
jun 2007
Følger: 7 Følgere: 41 Hunde: 7 Emner: 99 Svar: 1.580
Dkk i odense området har træning i uggerslev... ifølge kredsens hjemmeside.
eller du må tage til svendborg...
Ud over dch er der på fyn også:
en klub der hedder hundestjernen.....der er en i munkebo og en i ringe.... jeg kender nogle der træner i den i munkebo og de går til dkk prøver
Agility under dgi.
der er der en klub for belgiske hyrdehunde.... ved ikke om andre racer må træne sammen med dem ... (link fjernet)
Lindved G&I:
så kunne jeg ikke få forbindelse til siden mere, så ingen link
dgi agility har en facebook gruppe......fandt jeg i min søgen:
(link fjernet)
okt 2008
Følger: 10 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 118 Svar: 8.147
dec 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 81 Svar: 371
dec 2010
jun 2008
Følger: 29 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 46 Svar: 2.910
For at starte stævner hos dkk skal du have en dkk startbog, sådan en kan alle købe, du beøver ikke være medlem af dkk eller træne hos dem. For at statte atævner hos dch skal du have en dch startbog - du skalvære medlem af en dch forening for at købe sådan en...
I jylland og på fyn er der en langt overvægt at dch stævner i frohod til dkk stævner.
dec 2010
maj 2004
Følger: 28 Følgere: 31 Hunde: 5 Emner: 181 Svar: 1.402
dec 2010
Agilityklub skift?