{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.038 visninger | Oprettet:

Agilityklub skift? {{forumTopicSubject}}

Hejsa.
Jeg skal flytte fra Århus til Odense om et års tid. I året indtil skal jeg starte til agility i DKK viby, og regner da med jeg vil fortsætte så lang tid som muligt. Men så AVS gik det op for mig, at DKK ikke har opholdssted i Odense? Hvad gør man så? Hvis man eks. er rykket op i en bedre klasse, og starter i fx Och agility, skal man så starte helt fra ny i de lave klasser igen?
Jeg er helt grøn på dette område, så ved ikke engang om jeg har formuleret spørgsmålet korrekt, men jeg bliver glad for lidt hjælp her smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Agilityklub skift?
  • #1   5. jul 2011 du vil stadig kunne fortsætte til konkurrancer i dkk selvom du ikke træner på et dkk hold.. men du skal måske starte på et start hold i dch og når du / I så har bevist hvad I kan så bliver I nok rykket op.
    Dkk i odense området har træning i uggerslev... ifølge kredsens hjemmeside.
    eller du må tage til svendborg...
    Ud over dch er der på fyn også:
    en klub der hedder hundestjernen.....der er en i munkebo og en i ringe.... jeg kender nogle der træner i den i munkebo og de går til dkk prøver
    Agility under dgi.
    der er der en klub for belgiske hyrdehunde.... ved ikke om andre racer må træne sammen med dem ... (link fjernet)
    Lindved G&I:
    så kunne jeg ikke få forbindelse til siden mere, så ingen link

dgi agility har en facebook gruppe......fandt jeg i min søgen:
    (link fjernet)

• #2   5. jul 2011 http://www.krauholt.dk/

• #3   5. jul 2011 Estrid - neej sikke er fint, meget hjælpende svar. Jeg vil straks tjekke linkse. Fedt man stadig kan tage til konkurrencer i DKK smiley

• #4   5. jul 2011 Brug hjernen - tak smiley Jeg kigger lige på det smiley

• #5   5. jul 2011 Der er ihvertfald agility både hos dch odense og hos dch vestfyn (det er søndersø området - nær middelfart) Jeg har ihvertfald løbet stævner hos begge klubber, så de må begge have aktive agilityafdelinger...

For at starte stævner hos dkk skal du have en dkk startbog, sådan en kan alle købe, du beøver ikke være medlem af dkk eller træne hos dem. For at statte atævner hos dch skal du have en dch startbog - du skalvære medlem af en dch forening for at købe sådan en...

I jylland og på fyn er der en langt overvægt at dch stævner i frohod til dkk stævner.

• #6   7. jul 2011 Anna - der kan man bare se smiley Jeg har kun rigtig haft kontakt med DKK, så jeg er nok lidt skadet. Vidste faktisk ikke de var så "aktive" på det område smiley Tak

• #7   7. jul 2011 Forresten, så skal du ikke bevise dit værd i DcH hvis du har oprykninger fra DKK. Du kan selv vælge om du vil have dem overført.

• #8   7. jul 2011 Camilse - fedt! Jamen det ser jo ud til, der er håb forude. Var helt bange for, denne flytning skulle umuliggøre det for mig smiley Jeg har glædet mig sådan til at starte til agility.. Har ventet fra den dag, Emma blev født smiley

Kommentér på:
Agilityklub skift?

Annonce