{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
650 visninger | Oprettet:

Svært at vælge træningsklub i Nordjylland {{forumTopicSubject}}

Jeg har et stykke tid sat og kigget på træningsmuligheder og talt med lidt forskellige personer om deres erfaring mm. Mit valg endte så på to forskellige steder som jeg så igen skal vælge imellem.
Men nu er det bare endt sådan at det ene sted er noget der først starter op efter sommeren, så det er derfor helt umuligt at få nogen information om andres erfaringer med stedet. Det skal dog siges at personen jeg har haft konatakt med omkring stedet har været rigtig sød og hjælpsom.

Det andet sted har jeg fået nogle anbefalinger på, men har så for nyligt lade mig fortælle at en tidligere træner er stoppet i klubben, grundet interne intriger og fordi klubben blandede sig i vedkommendes privat liv.

Jeg ved ikke hvad jeg skal vælge, og vil jo gerne vælge det bedste for min hund. Men samtidig vil jeg hellere ikke støtte en klub som ikke behandler mennesker ordentligt...

Gode råd søges :o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Svært at vælge træningsklub i Nordjylland
  • #1   7. jul 2011 ¨Må jeg spørge hvad for en race du har?

• #2   7. jul 2011 ja selvfølgelig må du da det. Jeg har en Rottweiler.

• #3   7. jul 2011 Det kunne jo også være at vedkommende træner har været hele årsagen til de interne stridigheder... det er da set før.

jeg kender dog intet til træningssteder i Nordjylland

• #4   7. jul 2011 Ja det kan sagtens tænkes at du har ret. Men jeg kan ikke slippe tanken om at hvis de ting jeg hørte var rigtige, så syntes jeg virkelig de mennesker har opført sig dårligt...

• #5   7. jul 2011 Men man kan vel nærmest ikke finde ud af hvad der er rigtigt eller forkert i sådan en sag. Jeg har bare hørt om hele situationen eller situationerne ved et tilfælde da jeg spurgte nogle andre angående trænings muligheder.

Jeg syntes det er svært det her, og jeg må vel ikke engang skrive navnet på vekommende eller på klubben herinde, må jeg?

• #6   7. jul 2011 åhhh kender det kun alt alt for godt - jeg bor i skagen og her er bare INGEN muligheder. jo der er dch og der kommer jeg ikke... så kan jeg tage til frederikshavn og der er også kun dch, og så dkk men det er kun ringtræning - så er der hjørring - der er dch - igen der er også kkun dch, lidt dkk og andre private grupper som så har interne stridigheder og nogle gange trænere af meget svingende kvalitet... og ja hvis jeg sla med togen fra skagen til hjørring og så ud til træningpladsen er min hun ret brugt før vi overhovedet kommer

Sorry hvis jeg lyder negativ - men der er meget dårligt udvalg her oppe

• #7   7. jul 2011 Hej. Jamen det er nok også det som at det ender med. Jeg vil bare gerne kigge på alle de muligheder vi har før jeg tager mit endelige valg.
    Men tusind tak for din omtanke og for at du er så super hjælpsom.

• #8   7. jul 2011 Det er bare så nyt for mig med hele den her hunde verden. Skal lige finde hoved og hale i det her tossede Jylland..

• #9   7. jul 2011 Anna Sophie Bang.: Hvor bor du henne af?
    Jeg kan anbefale DKK smiley

Anne med rotterne: Hvad laver i i rottweilerklubben?? smiley

• #10   7. jul 2011 Jeg bor i Bindslev ude mod Tversted efter..

• #11   7. jul 2011 Ja okay, DKK Aalborg er nok liiiige langt nok så smiley
    Ellers kender jeg kun DCH, men det er vidt forskelligt fra kreds til kreds og hvilken instruktør man får smiley

• #12   7. jul 2011 Anne: Er det kun for rotter så? smiley det lyder spændene.

• #13   7. jul 2011 Anne :Ja gør meget gerne det smiley
    Vi leder efter et seriøst trænings sted til Sofus, DSG.
    Og så er jeg død interesseret i racen, vil gerne have en en gang, mangler bare erfaringen.

Anna: Ej du må undskylde jeg lige lånte din tråd smiley

• #14   7. jul 2011 Har du fået ny hund?
    For nogle mdr siden havde du en Golden smiley
    http://hundegalleri.dk/for_messageDetail.aspx?Msg_ID=449169

• #15   7. jul 2011 Det er min kærestes hund, men ja min rotweiler er rimelig ny smiley hun er kun 6 mdr og har haft hende i de 2 mdr nu.
    Vi fik hende fra en slags persion/internat og hun er faktisk rigtig sød. Hun har bare ikke stamtavle eller noget, så skal have hende trænet da man jo ifølge den nye hundelov skal kunne bevise hundens race. Så jeg tager ingen chancer med en uopdragen vuf der vækker opsigt i bybilledet.
    Bella kunne være sjov at gå til træning med, men tror måske jeg skal bruge tiden på freja istedet.

• #16   7. jul 2011 Okay smiley Jeg kunne bare huske din tidligere tråd nemlig smiley

• #17   7. jul 2011 Mit råd er alene at træne i den klub du føler dig tilpas. Det får man længst ud af i det lange løb.
    Men har du rottweiler ville jeg da overveje rottweilerklubben deroppe. Har nemlig kun hørt godt om den klub.

Kommentér på:
Svært at vælge træningsklub i Nordjylland

Annonce