{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  agrresiv når hun skal have sele på!
  • #1   8. okt 2011 hun er ikke sur, hun er bange, og hun ved ikke, hvordan hun ellers skal vise dig at hun er utryg.

Du skal lære hende at selen er rar at have på - brug god tid og en masse guffer som er ekstra gode - du kommer ingen steder, hvis du tvinger hende.

• #2   8. okt 2011 har du vænnet hende til at have sele på ?

altså i mine øjne lyder det som om du bare har puttet den på hende og at det nu er blevet en ubehagelig ting for hende?

Jeg ville prøve at nusse hende og give hende godbidder når hun er rolig, også forsætte imens du giver hende den på.. bliver hun utryg og knurre når du putter hende på hende, så stop og tag den af og start forfra.. hun må ikke føle det som en uhyggelig og ubehagelig ting at få den på.. Det skal være sjovt og rart smiley

• #3   8. okt 2011 hun kan sagtens have den på, det er når hun skal have den over hovedet.. og jeg har prøvet med masser af ros og godbider, men hun er ikke interreseret i godbiderne imens? tror også at hun er utryg, men om man bare skal øve masser af gange, eller hvad jeg skal?

• #4   8. okt 2011 jeg vil mene, hun er utryg.

Prøv uden selen at røre/nusse hende ved hovedet. Ros og guffer - så hun lærer at intet farligt sker når du rører ved hovedet.

Siden kan du tilføje selen, men hun skal først være tryg ved din berøring..

• #5   8. okt 2011 Bliv ved og ved og ved.. godbidder og ros og måske lidt leg..

hun bryder sig tydeligt ikke om at få den over hovedet..

øv med hende at hun får ting over hovedet.. Brug f.eks. et viskestykker og leg med hende.. det kan hjælpe dig til at få hende vænnet af med frygten for at få noget over hovedet.. smiley

bare husk.. tålmodighed

• #6   8. okt 2011 Prøv at sætte hende op på et bord når du giver hende den på, så står du ikke og bøjer dig over hende imens hvilket kan være troende for en lille hund, og så øv hende i at få den over hoved med en masse guf og ros :-)) Det har virket her så nu skal Bazil på 16 uger bare se selen så sidder han og venter på at få den på :-))

• #7   8. okt 2011 jamen det sjove er bare at hun kan lide at blive rørt overalt,? men ja tror jeg vil prøve at finde en ting som skal over hovedet, så kan jeg lege lidt med hende, og godbider, og så af igen:)
    men jaa, tolmodighed:))

• #8   8. okt 2011 Da malou var hvalp brugte jeg sele til hende, hun kunne ikke lide den i starten og undveg hun med hovedet.
    Jeg gjorde det at jeg tog en masse lækkere guffer, bad hende sitte og så holdte jeg selen op med god afstand til hende først og førte min hånd gennem hulet hvor hovedet skal sidde og gav hende en guf. Jeg førte stille selen tættere og tættere på hende og til sidst havde hun den om halse uden den var låst, jeg tog den derefter hurtigt af og belønnet. Idag går hun dog med halsbånd, men hvis jeg finder selen frem stikker hun selv hovedet igennem og bliver stadigvæk belønnet for indsatsen. God træning smiley

• #9   8. okt 2011 lyder ellers som en god ide!! vil jeg helt sikkert prøve !:)

• #10   9. okt 2011 Som de andre siger, så tror jeg mere det er et spørgsmål om frygt.
    Prøv med nus og kys og godbider og blid stemme :o) Og vend hende langsomt til den :o)

• #11   9. okt 2011 Prøv et halsbånd i stedet for.

Kommentér på:
agrresiv når hun skal have sele på!

Annonce