{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
721 visninger | Oprettet:

Agility hjælp :i {{forumTopicSubject}}

Heij :).

Det er fordi at min hund Buster, jeg føler at han syntes agility er MEGET kedeligt :(. Jeg ved ikke om det er banen idet hele taget.. Men kender i nogen måder det kunne være sjovere for os begge :/?

Altså. Når vi er igang med agility, løber han hen til mig og kan godt finde på at hoppe op på mig, også løber han rundt over det hele i haven.. Andre gange sitter han sig og gider slet ikke at løbe hen og klare banen, eller en enkelt forhindring :o. Tror i jeg bare skal droppe det selvom jeg nyder det.. Føler bare ikke at han nyder det så meget :(? Så har i nogen ider jeg kan gøre for at gøre det sjovt for os begge :i? Og nej. Jeg skælder ham ikk ud hvergang han gør det. Jeg pakker det bare sammen og kaster bold med ham istedet :).

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af Vedde skab fra Jysk. 500 kr.
  • Samling af sofaer 300 kr.
  • Sanitets/vådrumsfuge i bruseniche 1.150 kr.
  • Samle jysk tøjskab 900 kr.
  • Varmelegeme skift 950 kr.
  • Etabler strøm i loftsroset 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Agility hjælp :i
  • #2   19. okt 2011 Jeg gør det ikke så tit mere.. Mest fordi jeg tror ha syntes det er kedeligt :i. Sidste jeg gjorde det var for 3-4 uger siden smiley

• #3   19. okt 2011 Men jeg gjorde det engang rimelig tit 3-4 gange om ugen tror jeg :o.. Det bare længe siden :i Og jeg kan huske det første spring han spring der var han rigtig glad for det! smiley

• #4   19. okt 2011 Måske du skulle melde dig til noget rigtig agilitytræning, så du lærer hvordan du skal motivere din hund og gøre det sjovt for jer begge.

• #5   19. okt 2011 Har også tænkt på det, har bare hørt at man skal kunne styrer sin hund uden snor, og det kan jeg ikke vis der kommer andre hunde fordi han er pjattet med alle andre hunde :).

• #6   19. okt 2011 Jeg tror at lydighed ville være et godt sted at starte. Det kan også være rigtigt hyggeligt at gå til. smiley

Så kan du altid gå til agility senere.

• #7   19. okt 2011 Tak søster Mcfluff :).

Vi gik ikke til hvalpe træning med ham som lille selvom jeg godt ville..
    Men jeg vil finde et sted nær mig hvor de træner lydighed :). Så må jeg droppe ridning 1 gang om ugen men det kan jeg nok godt :D!. Rider jo andre dage :). Men tak :D!.

• #8   19. okt 2011 Det er vigtigt at man kan styre sin hund ja, så et begynderhold i lydighed vil nok være godt for jer. Så lærer du også, hvordan du arbejder bedst sammen med din hund

• #9   19. okt 2011 Enkle, nemme øvelser. start med evt. 2 spring lige efter hinanden.
    Lok med lækre guffer, hop og dans for ham, og ros ham til skyerne, når han gør det godt smiley

• #10   19. okt 2011 Julie P: Jeg må snakke med mine forældre om det over aftensmaden :D!. Glæder mig helt til at kunne arbejde bedre med ham nu :D!

Nelly og Bella : Det må jeg også prøve :D!!

Til begge : Har lige luftet ham og trænet ham i at komme når man kalder, og ikke bare lade som om. Jeg prøvede uden og med snor. Og det gik faktisk bedre da jeg roste ham rigtig meget og gav ham godbid :D!. Til sidst havde jeg bare ikke flere godbidder men så aede jeg ham og snakkede glad til ham :D.

• #11   19. okt 2011 Min tæve have vinter fri og det hjælpe. Hun løb tit uden om, løb hen over tunnel.. og husk når nu løber og hvis han laver forkert eller du giver forker signal løb videre. Find på. Det har hjulpet min. Hun blev nemlig trykket over mit humør. Så træning er kun fun ingen nej kun vild vild og vild:)

• #12   19. okt 2011 Ansofie K: Det må jeg huske :D. Men hvad så når han bliver for ivrig og hopper op, og tager bolden ud af mine hænder :o.. Det gjorde han idag.. Jeg har lige været ude og lave det i 10 minutter ca. og det gik faktisk meget bedre efter det Nelly og Bella skrev :D. Bortset fra at han hoppede op og bed bolden ud af mine hænder.. Jeg tog den bare fra ham og lavede videre.. :). Skældte ham faktisk ikk ud men vi gjorde det bare igen stadig med ros :D. Men vi har stadig brug for lydighed træning vis vi en dag skal til en konkurrence.. Han er jo over glad for andre hunde :o..

Kommentér på:
Agility hjælp :i

Annonce