Ang. renlighedstræning {{forumTopicSubject}}
Er jeg helt forkert på den når jeg mener, at man ikke må skælde sin 4 mdr. gamle hvalp ud når den har et uheld på gulvet? Hun er ikke renlig, så uheld er det måske ikke, men vi arbejder hårdt på det. Min kæreste mener åbenbart bare ikke det går hurtigt nok med det, og vil derfor til at skælde hende ud når det sker indenfor. Jeg er stik modsat, pg mener at skylden er 100% vores, for selvom det er svært, så var vi bare ikke hurtige nok til at komme ud, og det skal vi bare være!
Her før da hun lavede på gulvet, gik han hen imod hende mens han sagde nej nej nej nej nej, og hun så virkelig flov og ked af det ud, og ville ikke gøre sig færdig da han bar hende udenfor.
Jeg synes bare det er forkert! Men vil I ikke være søde at komme med jeres syn på det? For selvfølgelig skal vi opdrage hende på en måde vi begge synes om, men jeg kan bare ikke stå inde for skæld ud over at hun tisser eller laver fordi VI ikke har taget hende ud, og jeg vil ikke have at hun bliver utryg ved at gøre det foran os.
What to do?
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.705
okt 2011
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 52 Svar: 938
jan 2007
Følger: 52 Følgere: 52 Hunde: 2 Emner: 711 Svar: 4.022
Min kæreste er heldigvis tålmodig fordi jeg siger at sådan er den rigtige måde.. Han ønsker heller ikke en utryg hund, og han stoler på at jeg ved hvad jeg laver
Istedet er vi blevet enige om at det udelukkende er VORES skyld hvis der sker uheld indenfor, så har vi simpelthen bare ikke været hurtige nok!
Ps. Kan ikke huske hvornår vores hvalp sidst har tisset indenfor, og han har aldrig lavet stort indenfor- så det kan sagtens lade sig gøre
okt 2011
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 52 Svar: 938
Og jeg har også prøvet at få ham til at forstå, at det er VORES fejl! VI var ikke hurtige nok!
Vil prøve det med halen
jan 2010
Følger: 3 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 44
nogen ville mene det er ondt? men hvordan definere man ordet ondt? - jeg kan intet forkert se i at vise hunden sine/vores fejl, for kronfrontere du hende med hendes uheld formindsker det sig, det har det ihvertfald gjort ved os.
kald mig bare ond? - men definere ordet før i bekræfter mig med det.
Ang. renlighedstræning