{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
768 visninger | Oprettet:

Tilvænning af bur. {{forumTopicSubject}}

Hej.

Hvordan tilvænner jeg min hund på 10 måneder at være i bur i bilen?
Jeg er godt klar over at jeg skal lade det stå inde så han kan vænne sig til det, men er ret sikker på at han aldrig vil gå derind selv. Skal jeg lokke ham ind, men mad eller legetøj også selvfølgelig sørge for at der ligger et tæppe eller andet som han er vant til.
Han er rigtig glad for at køre i bil og sidder i bagagerummet normalt.. smiley

Håber der er nogle som har nogen gode råd. smiley

Mvh Isabella

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tilvænning af bur.
  • #1   3. nov 2011 Har samme problem med Amy - så følger lige med.

• #2   3. nov 2011 da tøzen skulle lære det:) elskede hun det med det samme fordi hun har været vant til det indfra:)

jeg kan huske hvor mange timer jeg lagde og sov med hende i det lille bitte bur:) og at vi altid så tv mens vi sad i buret det var hygge og vovsen elskede det:)

tøzen var dog meget yngre end din, da hun begyndte med buret:)

• #4   3. nov 2011 Ja, jeg er så så meget ravnemor, så jeg sætter hunden i buret... Og det er så det.

Er vist ikke så pædagogisk hvad det angår.

Da vi hentede lillefisen og vi havde 5 timers kørsel væk, der var det rigeligt til at hunden vænnede sig til det og siden ikke har haft nogen problemer ved det overhovedet...

• #5   3. nov 2011 lige som CH siger, så virkede det også bedst hjemme hos os, at hunde bare kom derind- de løber derind af sig selv nu når vi skal nogen steder, fordi de ved der kommer lidt guf ud af at komme derind smiley

herhjemme er deres bur deres pusterum, de sover som sten når de er derinde!!

• #6   3. nov 2011 Vores bur står så kun i bilen :o)

• #7   3. nov 2011 Jeg ville gøre som ulla siger.. Prøve at smide guffere ind i buret, evt. fodre i buret så det bliver en god og positiv oplevelse smiley

Også kan du flytte det ud i bilen, måske stadig prøve at fodre eller smide guffere derinde smiley

• #8   3. nov 2011 Hmm, jeg ved ikke når den er 10 mdr..

Vi fik Vega hjem da hun var ca 3 mdr og hun har haft bur fra starten, da vi skal have hende med til kærestens og mine forældre der også har hunde, og vi tænkte at det kunne være rart for hende at have et afskærmet sted, hun kunne gå hen, hvis hun blev træt af de andre.

Noget af det første hun gjorde da vi kom hjem var at gå ind i buret og putte, så hun har elsket det fra første dag. Super dejligt! Det er hendes hundekurv, og fungerer derfor også som god tryghed i bilen smiley

Hun elsker dog at køre bil, så ingen problemer der smiley held og lykke smiley

• #9   3. nov 2011 Jeg har liget hentet det og det første han gjorde var at gå ind og lægge sig med sit legetøj og nu vader han ud og ind af det hele tiden.. smiley så tror nok nok det skal gå.. smiley

Grunden til jeg skal have det er at jeg vil prøve om det kan hjælpe ham af med hans gøen i bilen lige så snart jeg går fra ham.. smiley

• #10   3. nov 2011 det lyder dejligt:)

• #12   3. nov 2011 Katten må slet ikke nærme sig.. så han ved godt at det er hans smiley

Kommentér på:
Tilvænning af bur.

Annonce