{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
686 visninger | Oprettet:

GO og GRATIS træning på nettet :D {{forumTopicSubject}}

Jeg har fundet en rigtig god ''Guide'' på youtube som viser
step by step ed træning af hund og det er alt fra ''stop med at trække'' til ''hent farmand/mor en sodavand i køleren'' og ''tørre poter af inden man går inden for'' smiley

han er rigtig dygtig til at vise hvordan og hvorledes, det kræves dog man kan engelsk da han snakker på engelsk smiley

jeg syntes bare jeg skulle dele det så andre også kan få glæde af det, der er næsten alt fra basal træning til søde og sjove tricks og tricks som man ikke ser så tit smiley

det var også via hans video'er jeg lærte min gamle hund og lukke døren og det er en meget bahagelig komando hvis man kommer ind af døren og har hænderne fuld af indkøbs vare og hunden i snor i armen og man har en kat som ikke må komme ud, så ber man hunden lukke døren smiley det har jeg også video af da han stadig var igang med at lære smiley og har tænkt mig at bruge hans videoer igen til min nye hund smiley

Hans videoer er på Youtube og han hedder tab289 og har sin egen ''kanal'' derine linket er:

http://www.youtube.com/user/tab289

god trænings lyst til alle der vil prøve smiley og kunne da godt tænke mig og høre jeres mening om det smiley

jeg gør det dog uden cliker og roser bare lidt ekstra istedet for clikkeren smiley

dette er god træning og stimullering til både indørs og uden dørs og jeg indrømmer da jeg træner lidt ekstra indørs hvis vejret er gråt og regner xD

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  GO og GRATIS træning på nettet :D
Kommentér på:
GO og GRATIS træning på nettet :D

Annonce