{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  DCH konkurencer 2012... hvem deltager?
  • #1   24. nov 2011 Vi stiller ! Nova (og muligvis walle) i B - Juice begynder med hr.B i C.

  • #3   24. nov 2011 Jeg skal til en masse ag konkurrencer. Skal føde her slut december - start januar og når det hele er helet ovs. så skal der trænes op til sæsonen. Regner med at komme afsted til april igen smiley

  • #5   24. nov 2011 Regner med at vi stiller i A-klassen. Vi er nyoprykket, men håber stadig på at kunne klarer kravet til at kunne deltage i DM i vejen i september. Vi er fra kreds 3 og er nok der vi kommer til at gå mest i konkurrence.

  • #6   24. nov 2011 jeg kommer til at stå som den anden ende det meste af 2012 - er igang med uddannelse som dommer smiley

  • #7   24. nov 2011 Jeg håber at kunne deltage i en del ag, men kommer desværre an på mit knæ

  • #9   24. nov 2011 Vi skal endelig til at starte til næste år. Vi træner på niv c.
    Vi skulle have været oppe til en venskabs konkurrence på Simba´s fødselsdag, men måtte aflyse fordi jeg havde 39,4 i feber.
    Så kan slet ikke vente til det nye konkurrence år starter. Men er dog ret øv samtidig da begge mine træner stopper og ham vi får er jeg utryg ved.


  • #11   25. nov 2011 Håber på at stille i op til foråret, det bliver så i B.

    Det kommer lidt an på hunden der kun lige er fyldt 1 år. Hun skal lige være sikker i stå-sit-dæk under gang og have lidt andet pudset af + selvfølgelig opbygget en masse erfaring i hver enkelt øvelse smiley


  • #12   25. nov 2011 Ronja skal igen næste år ud i E-klassen og den nye Felix skaæ ud i B så får massere at se til;-)
    Målet er de begge kvalificere sig til DM 2012 og jeg så kan vælge den bedste hund at starte der:-)


  • #13   25. nov 2011 Jeg satser på at få løbet noget agility med ham den lille og måske en smule Rally

  • #14   29. nov 2011 Satser på det, men har en hund der ikke engang er fem mdr, og det har ikke liiiige været intensiv træning må man sige smiley og eftersom jeg skal starte ud i B, må jeg hellere få hanket op i mig selv, og når hun er gammel nok vil vi prøve lidt rally konkurrencer for sjov smiley Stiller op i kreds 4, er der nogle der ved hvornår konkurrence datoer og steder bliver offentlig gjort, både kreds og venskab.?

  • #16   30. nov 2011 Det ser spændende ud.
    Kreds 4 bliver også mest aktuelt for mig. Men nu må vi se hvad det bliver til.


  • #17   30. nov 2011 Kan se det også ,kun er landsdækkende og kreds, det bliver nok max kreds i år, da vi jo ikke vil gøre os fuldstændig til grin smiley



  • #18   1. dec 2011 Vi kommer nok til at løbe størstedelen af de landsdækken ag-stævner i jylland og på fyn og de fleste kreds stævner i kreds 3. Evt. tager vi også et par rallystævner i DCH regi, hvis jeg ellers får mig taget sammen til at få fingre i en DCH bog i rally... ellers nøjes med vi DKK rally-stævner smiley

  • #19   1. dec 2011 Nu spørger jeg måske lidt dumt :S
    Men hvad er store nordisk og lille nordisk. Er der en venlig sjæl der kan svare mig på det?


  • #20   1. dec 2011 Nordisk er et program som gælder for hele norden hvor der er 2 klasser. Det ene har spor som hoved moment og det andet rundering. Der er så store nordisk og lille og det er sværhedsgraden som er forskellige her. Der findes så nordisk mesterskab udover dm som man kan kvalificere sig til såfremt ens hund har stambog;)

  • #22   1. dec 2011 Takker for svar.
    En skam at nordisk mesterskab kun er for tavlehunde. Øv bøv :I

    Har næsten læst nordisk program igennem.
    Kan det passe at lydighedsdelen dæk og stå samt frit søg er meget lignende B niveau?


  • #23   1. dec 2011 Min træner mener jeg skal til rallykonkurrencer næste år, men ved ikke rigtig om det bliver aktuelt. Desuden skal vi starte på c-holdet i aften, så det bliver også spændende.

    Derudover starter jeg på træneruddannelsen her til foråret, så ved ikke med sikkerhed hvor meget tid der bliver til konkurrencerne endnu smiley


  • #24   1. dec 2011 Alle hunde kan deltage i Nordisk til og med DM men til de Nordisk mesteskaber kræver det tavle på hunden da det er under DKK så vidt jeg ved;-)

    Tror ikke lydigheden er så svær nej udover de skal apportere en 2 kg apport. Feltet er sværer end både B og A da de kun har 5 min til øvelsen så de skal være super hurtige i den diciplin.


  • #25   1. dec 2011 Den gamle har været meldt til de første konkurrencer længe... Det er mere end en måned siden at vi meldte til i fakse i februar... jeg regner med at han skal med til alt vi kan nå her i kredsen.

    Om Cassi skal afsted... Det kunne da være skægt og jeg tror nu også hun skal blive klar... Hun er C-hund, mens den gamle er B-hund(dog med anden HF), jeg bruger ham til agility...

    Regner med at Bassen i løbet af 2012 kommer i klasse 3 spring(drømme drømme, men ikke urealisisk, da vi ikke har mange store kl 2 hunde, men vi skal lige havde den sidste pind til kl 2) og kl 2 agility...

    Prinsessen må meget gerne komme op i B-klassen...

    DM kunne godt være et mål med dem begge, men jeg er i hvert fald sikker på at jeg skal kvalificere Joy til SM i agility igen til næste år...


  • #26   5. dec 2011 Jeg regner med både C og rally konkurrencer i kreds 5 næste år, vi skal bare ud og have noget erfaring vovsen og jeg, da hun (hunden) er lidt usikker på udebane..

  • #27   5. dec 2011 Skal til at træne B og håber det vil komme til at gå godt,men ved ik helt om jeg vil ud og konkurrere næste år...vi for se ....:-))

Kommentér på:
DCH konkurencer 2012... hvem deltager?

Annonce